| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal of Learning and Change
| سوئیس | کشور |
| 1740-2875 | ISSN |
| 1740-2883 | e-ISSN |
| 2005 و 2015 تا کنون | مدت فعالیت |
| Inderscience Publishers | ناشر |
| www.inderscience.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Learning and Change ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
IJLC به دنبال بهبود درک و رویکرد یادگیری با پرداختن به موضوعات نظری و عملی است که ارتباط بالایی با اصلاح و احیای قابلیتهای سازمانی، دانش و داراییهای فکری دارند. یادگیری برای افراد و سازمانها ضروری است، در حالی که تغییر اجتنابناپذیر است و باید هر جا که ممکن است مدیریت شود. IJLC به پیشرفت دانش مدیریت یادگیری و تغییر، به ویژه فرآیند و روش یادگیری و تغییر در توسعهها و برنامههای مبتنی بر علم و فناوری اختصاص دارد.
موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
-فرایندهای یادگیری فردی/سازمانی
-تجارب/مدیریت دانش، فرآیندهای جذب
-فرایندهای تغییر فناوری/اجتماعی
-ارتباطات دانش/یادگیری
-یادگیری موقعیتی/مبتنی بر مشکل/الکترونیکی/چند رسانه ای/عمل
-ارتباطات، روابط، شبکه ها، همکاری ها
-افزایش بهره وری سازمانی، مدیریت تغییرات پایدار
-فرایندهای ایجاد/ انتشار، انتقال دانش
-اجتماع یادگیری و شیوه ها
-یادگیری فردی/سازمانی/قابلیتی
-یادگیری علم/فناوری/آموزش
-روایت/استعاره/داستان در یادگیری سازمانی
-ساختارهای سازمانی، حکمرانی، عوامل سیاسی، سیاست ها
-مسائل اخلاقی (مدیریت) تغییر
-ماهیت/کیفیت یادگیری/تغییر/دانش، روش های تحقیق کیفی