نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal of Marketing Semiotics and Discourse Studies
آلمان | کشور |
2195-2280 | e-ISSN |
2013 تا کنون | مدت فعالیت |
University of Kassel | ناشر |
ijmarketingsemiotics.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Marketing Semiotics and Discourse Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی نشانهشناسی بازاریابی و مطالعات گفتمانی یک مجله دانشگاهی منبع باز است که هدف آن پوشش طیف گستردهای از جریانهای تحقیقات تحلیلی بازاریابی/نشانهشناسی/گفتمان میان رشتهای است که شامل موارد زیر است:
- رویکردهای مفهومی و تحقیقات تجربی در 5 P با استفاده از دیدگاههای مختلف نشانهشناختی (پساساختارگرایانه، جامعهشناسانه، پیرسی، ساختارگرا، فرهنگی، متنی، بصری، چندوجهی) و تحلیل گفتمان (CDA، DHA).
- نظریه و تحقیق فرهنگی مصرف کننده
- تجربیات فرهنگی، مصنوعات، شیوه ها، نمایش ها
- در محیط های مجازی، "واقعی" و هایپررئال
- در تنظیمات فردی یا اجتماعی
- چارچوب های روش شناختی برای انجام تحقیقات در مورد برندسازی محصول/خدمات/خرده فروشی، توسعه هویت برند، ارزش ویژه برند، طراحی بسته بندی، تجزیه و تحلیل بسته بندی رقابتی، توسعه محصول جدید، قیمت گذاری، تبلیغات، توسعه IMC و تحلیل رقابتی، رفتار مصرف کننده (آفلاین و آنلاین).
- مقایسه و تقابل چارچوبهای مفهومی و روششناختی تحقیقات بازاریابی موجود با چارچوبهای تحلیلی/نشانهشناختی گفتمان.
- رویکردهای بین رشته ای در مورد موضوعات تحقیقات بازاریابی که تجزیه و تحلیل گفتمان و نشانه شناسی را با دیدگاه های علوم اجتماعی و علوم انسانی، مانند انسان شناسی، مطالعات ادبی، روانکاوی، انسان شناسی، بلاغت، جامعه شناسی ترکیب می کند.