تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

International Journal of Marketing Semiotics and Discourse Studies


آلمان
کشور
2195-2280
e-ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
University of Kassel
ناشر
ijmarketingsemiotics.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

مجله بین‌المللی نشانه‌شناسی بازاریابی و مطالعات گفتمانی یک مجله دانشگاهی منبع باز است که هدف آن پوشش طیف گسترده‌ای از جریان‌های تحقیقات تحلیلی بازاریابی/نشانه‌شناسی/گفتمان میان رشته‌ای است که شامل موارد زیر است:

- رویکردهای مفهومی و تحقیقات تجربی در 5 P با استفاده از دیدگاه‌های مختلف نشانه‌شناختی (پساساختارگرایانه، جامعه‌شناسانه، پیرسی، ساختارگرا، فرهنگی، متنی، بصری، چندوجهی) و تحلیل گفتمان (CDA، DHA).

- نظریه و تحقیق فرهنگی مصرف کننده

- تجربیات فرهنگی، مصنوعات، شیوه ها، نمایش ها

- در محیط های مجازی، "واقعی" و هایپررئال

- در تنظیمات فردی یا اجتماعی

- چارچوب های روش شناختی برای انجام تحقیقات در مورد برندسازی محصول/خدمات/خرده فروشی، توسعه هویت برند، ارزش ویژه برند، طراحی بسته بندی، تجزیه و تحلیل بسته بندی رقابتی، توسعه محصول جدید، قیمت گذاری، تبلیغات، توسعه IMC و تحلیل رقابتی، رفتار مصرف کننده (آفلاین و آنلاین).

- مقایسه و تقابل چارچوب‌های مفهومی و روش‌شناختی تحقیقات بازاریابی موجود با چارچوب‌های تحلیلی/نشانه‌شناختی گفتمان.

- رویکردهای بین رشته ای در مورد موضوعات تحقیقات بازاریابی که تجزیه و تحلیل گفتمان و نشانه شناسی را با دیدگاه های علوم اجتماعی و علوم انسانی، مانند انسان شناسی، مطالعات ادبی، روانکاوی، انسان شناسی، بلاغت، جامعه شناسی ترکیب می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید