نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Micro Air Vehicles
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۱٫۲۲۲ | Impact Factor |
1756-8293 | ISSN |
1756-8307 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
تقاضا برای وسایل نقلیه هوایی کوچک بدون سرنشین که معمولاً وسایل نقلیه هوایی میکرو نامیده می شوند، به سرعت در حال افزایش است. با استفاده از برنامههای کاربردی از مأموریتهای جستجو و نجات غیرنظامی گرفته تا مأموریتهای نظارت نظامی، سطح فزایندهای از علاقه و سرمایهگذاری در طراحی خودروهای بهتر وجود دارد، و اجزای کوچکسازی شده پیشرفتهای سریع بسیاری را ممکن میسازند.
نیاز به درک بهتر جنبه های اساسی پرواز برای وسایل نقلیه کوچک باعث افزایش تحقیقات با کیفیت بالا در زمینه وسایل نقلیه هوایی میکرو یا تحقیقات MAV شده است. این هواپیماها دارای مجموعه ای از محدودیت ها هستند که از بسیاری جهات به طور قابل توجهی با هواپیماهای سنتی متفاوت است و اغلب با یک رویکرد چند رشته ای به بهترین وجه برطرف می شوند.
کنترلهای غیرخطی با واکنش سریع، ساختارهای نانو، مکانیزمهای پیشرانه و بالابر یکپارچه، سازههای بسیار انعطافپذیر و آیرودینامیک رینولدز پایین تنها تعدادی از ملاحظات مهمی هستند که ممکن است در اجرای تحقیقات MAV ترکیب شوند.
نقش مجله بینالمللی Micro Air Vehicles این است که یک مجله دسترسی آزاد با بازبینی همتا را به جامعه علمی و مهندسی ارائه دهد که به انتشار مقالات فنی با کیفیت بالا و خلاصه تحقیقات بنیادی و کاربردی در این زمینه اختصاص دارد.
این مجله یک خط مشی مرسوم بررسی یک سوکور را اجرا می کند که در آن نام داور همیشه از نویسندگان پنهان می شود.