نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Music Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۰٫۹۵۵ | Impact Factor |
0255-7614 | ISSN |
1744-795X | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی آموزش موسیقی (IJME) یک مجله با داوری است که توسط انجمن بین المللی آموزش موسیقی (ISME) چهار بار در سال منتشر می شود. نسخه های خطی منتشر شده آثاری علمی هستند که نشان دهنده تحقیقات تجربی در روش های مختلف هستند. آنها دانش مربوط به آموزش و یادگیری موسیقی را با علاقه ویژه به یک حوزه بین المللی افزایش می دهند. نسخههای خطی نتایج مطالعات کمی یا کیفی تحقیقاتی را گزارش میکنند، بدن یا تحقیقات را خلاصه میکنند، نظریهها، مدلها یا مواضع فلسفی ارائه میدهند، و غیره. یا استودیو، در مدرسه و خارج، آموزش خصوصی و گروهی. همه نسخههای خطی باید حاوی شواهدی از رویکرد علمی باشند و در متون فعلی قرار بگیرند. پیامدهای یادگیری و آموزش موسیقی باید به وضوح بیان شود، مرتبط، معاصر باشد و برای خوانندگان بین المللی جالب باشد.