تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Music Education


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۰٫۹۵۵
Impact Factor
0255-7614
ISSN
1744-795X
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
International Journal Of Music Education

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی آموزش موسیقی (IJME) یک مجله با داوری است که توسط انجمن بین المللی آموزش موسیقی (ISME) چهار بار در سال منتشر می شود. نسخه های خطی منتشر شده آثاری علمی هستند که نشان دهنده تحقیقات تجربی در روش های مختلف هستند. آنها دانش مربوط به آموزش و یادگیری موسیقی را با علاقه ویژه به یک حوزه بین المللی افزایش می دهند. نسخه‌های خطی نتایج مطالعات کمی یا کیفی تحقیقاتی را گزارش می‌کنند، بدن یا تحقیقات را خلاصه می‌کنند، نظریه‌ها، مدل‌ها یا مواضع فلسفی ارائه می‌دهند، و غیره. یا استودیو، در مدرسه و خارج، آموزش خصوصی و گروهی. همه نسخه‌های خطی باید حاوی شواهدی از رویکرد علمی باشند و در متون فعلی قرار بگیرند. پیامدهای یادگیری و آموزش موسیقی باید به وضوح بیان شود، مرتبط، معاصر باشد و برای خوانندگان بین المللی جالب باشد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید