نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Nonprofit And Voluntary Sector Marketing
انگلستان | کشور |
1465-4520 | ISSN |
1479-103X | e-ISSN |
2016 تا 2020 | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله با مشخصات تازه ای به فعالیت خود ادامه داده است، برای مشاهده بر روی لینک کلیک نمایید: Journal of Philanthropy and Marketing
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی بازاریابی بخش غیرانتفاعی و داوطلبانه یک انجمن بین المللی برای مقالات و مطالعات موردی بررسی شده در مورد جدیدترین تکنیک ها، تفکر و بهترین شیوه در بازاریابی برای بخش غیرانتفاعی فراهم می کند.
هدف آن فراهم کردن یک انجمن برای انتشار مقالات داوری و یادداشتهای تمرینی است که مستقیماً به پزشک مربوط است و در عین حال با بالاترین استانداردهای سختگیری فکری مطابقت دارد.
با انجام این کار، مجله به دنبال تشویق ارتباطات و به اشتراک گذاری تخصص بین همه کسانی است که با بازاریابی غیرانتفاعی مرتبط هستند، از جمله کسانی که درگیر جذب سرمایه و بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات و ارتباطات، مدیریت فناوری اطلاعات و پایگاه داده، دانشگاهیان و مشاوران هستند. بخش
بخش های اصلی تحت پوشش مجله بین المللی بازاریابی غیرانتفاعی و داوطلبانه عبارتند از:
بازاریابی کالا و خدمات،
جذب سرمایه،
تبلیغات و تبلیغات،
برندسازی و موقعیت یابی،
کمپین ها و لابی ها،
اخلاق و جذب سرمایه،
فناوری اطلاعات و مدیریت پایگاه داده،
حمایت،
روابط عمومی،
مدیریت رویدادها.