تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Nonprofit And Voluntary Sector Marketing


انگلستان
کشور
1465-4520
ISSN
1479-103X
e-ISSN
2016 تا 2020
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

این مجله با مشخصات تازه ای به فعالیت خود ادامه داده است، برای مشاهده بر روی لینک کلیک نمایید: Journal of Philanthropy and Marketing

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در بروزرسانی های پس از ژانویه ۲۰۲۲ از این نمایه حذف شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی بازاریابی بخش غیرانتفاعی و داوطلبانه یک انجمن بین المللی برای مقالات و مطالعات موردی بررسی شده در مورد جدیدترین تکنیک ها، تفکر و بهترین شیوه در بازاریابی برای بخش غیرانتفاعی فراهم می کند.

هدف آن فراهم کردن یک انجمن برای انتشار مقالات داوری و یادداشت‌های تمرینی است که مستقیماً به پزشک مربوط است و در عین حال با بالاترین استانداردهای سختگیری فکری مطابقت دارد.

با انجام این کار، مجله به دنبال تشویق ارتباطات و به اشتراک گذاری تخصص بین همه کسانی است که با بازاریابی غیرانتفاعی مرتبط هستند، از جمله کسانی که درگیر جذب سرمایه و بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات و ارتباطات، مدیریت فناوری اطلاعات و پایگاه داده، دانشگاهیان و مشاوران هستند. بخش

بخش های اصلی تحت پوشش مجله بین المللی بازاریابی غیرانتفاعی و داوطلبانه عبارتند از:

بازاریابی کالا و خدمات،
جذب سرمایه،
تبلیغات و تبلیغات،
برندسازی و موقعیت یابی،
کمپین ها و لابی ها،
اخلاق و جذب سرمایه،
فناوری اطلاعات و مدیریت پایگاه داده،
حمایت،
روابط عمومی،
مدیریت رویدادها.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید