تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Physical Distribution & Logistics Management


انگلستان
کشور
۶٫۳۰۹
Impact Factor
0960-0035
ISSN
1758-664X
e-ISSN
1990 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emerald.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Physical Distribution and Logistics Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

IJPDLM به دنبال مطالعات تحقیقاتی اصلی متمرکز، نظری، تجربی و مفهومی، کمی و کیفی، دقیق و مرتبط و اصلی در عملیات لجستیک، توزیع فیزیکی و مدیریت زنجیره تامین و مسائل استراتژیک مرتبط است. مقالات تحقیقاتی ریاضی و مدلسازی با جهت گیری کمی برای IJPDLM مناسب نیستند.

موضوعات مورد نظر شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

استراتژی خدمات مشتری
نوآوری های توزیع همه کاناله و چند کاناله
پردازش سفارش و مدیریت موجودی
پیاده سازی فرآیندهای زنجیره تامین
فن آوری اطلاعات و ارتباطات
تامین منابع و تامین
مدیریت ریسک و امنیت
جذب و آموزش پرسنل
پایداری و محیط زیست
همکاری و ادغام
مدیریت زنجیره تامین جهانی و پیچیدگی شبکه
مدیریت اطلاعات و دانش
سیاست های حقوقی، مالی و عمومی
خرده فروشی، کانال ها و مدیریت کسب و کار به تجارت
توسعه سازمانی و منابع انسانی
آموزش لجستیک و SCM.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید