| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal of Pluralism and Economics Education
| سوئیس | کشور |
| 1757-5648 | ISSN |
| 1757-5656 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Inderscience Publishers | ناشر |
| www.inderscience.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Pluralism and Economics Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
عناصر کلیدی کثرت گرایی شامل احترام به تنوع/ دیدگاه های جایگزین، مدارا، تمایل به یادگیری، کنجکاوی، دوستی است. در میان اقتصاددانان، ادوارد فولبروک نقاط ضعف اقتصاد سنتی را تشریح می کند و در عین حال از کثرت گرایی دفاع می کند. جان گرونوگن از دانشگاهها میخواهد که کثرتگرایی را در خود بگنجانند و با سایر علوم اجتماعی ارتباط برقرار کنند. مارک مایر و جولی نلسون پیشنهادهایی برای مرتبط ساختن اقتصاد به دانشآموزان دبیرستانی در چارچوبی کثرتگرا ارائه میکنند. جک ریردون رویکردهای عملی را برای گنجاندن کثرت گرایی در کلاس ارائه می دهد. IJPEE به توسعه و اجرای بیشتر کثرت گرایی در کلاس درس می پردازد.