تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

International Journal of Pluralism and Economics Education


سوئیس
کشور
1757-5648
ISSN
1757-5656
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Inderscience Publishers
ناشر
www.inderscience.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

عناصر کلیدی کثرت گرایی شامل احترام به تنوع/ دیدگاه های جایگزین، مدارا، تمایل به یادگیری، کنجکاوی، دوستی است. در میان اقتصاددانان، ادوارد فولبروک نقاط ضعف اقتصاد سنتی را تشریح می کند و در عین حال از کثرت گرایی دفاع می کند. جان گرونوگن از دانشگاه‌ها می‌خواهد که کثرت‌گرایی را در خود بگنجانند و با سایر علوم اجتماعی ارتباط برقرار کنند. مارک مایر و جولی نلسون پیشنهادهایی برای مرتبط ساختن اقتصاد به دانش‌آموزان دبیرستانی در چارچوبی کثرت‌گرا ارائه می‌کنند. جک ریردون رویکردهای عملی را برای گنجاندن کثرت گرایی در کلاس ارائه می دهد. IJPEE به توسعه و اجرای بیشتر کثرت گرایی در کلاس درس می پردازد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید