نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Research In Marketing
هلند | کشور |
۴٫۵۱۳ | Impact Factor |
۶٫۲۱۸ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
0167-8116 | ISSN |
1873-8001 | e-ISSN |
1984 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بینالمللی تحقیقات در بازاریابی یک مجله بینالمللی با داوری دوسوکور برای دانشگاهیان و متخصصان بازاریابی است. هدف IJRM کمک به رشته بازاریابی با ارائه تحقیقات با کیفیت بالا و اصیل است که دانش و تکنیک های بازاریابی را ارتقا می بخشد. از آنجایی که بازاریابان به طور فزاینده ای از روش های متنوع و پیچیده استفاده می کنند، مخاطبان هدف IJRM متشکل از دانشمندان بازاریابی، شاغلین (به عنوان مثال، متخصصان تحقیقات بازاریابی و مشاوره) و سیاست گذاران هستند.
هدف IJRM این است که با تأکید خاصی بر ارائه ایده های به موقع به بازار در خط مقدم حوزه بازاریابی باشد. این مجله از تحقیقات نوآورانه با پتانسیل تحریک تحقیقات آینده و تأثیرگذاری بر روی عمل استقبال می کند. از این رو، از مشارکت در جنبه های مختلف بازاریابی استقبال می کند. ویراستاران، در حالی که طیف وسیعی از مشارکتهای علمی را از رویکردهای رشتهای مختلف میپذیرند، بهویژه تحقیقاتی را تشویق میکنند که بدیع، رویایی یا راهگشا باشد. در حالی که مشارکتهای ارزشمند به خودی خود، تکرارها و پیشرفتهای روششناختی یا نظری جزئی معمولاً در IJRM قابل انتشار نیستند. همه مطالب ارسالی باید جالب، مرتبط با بازاریابی، از نظر مفهومی و روش شناختی به اندازه کافی دقیق باشند و به شیوه ای واضح، مختصر و منطقی نوشته شده باشند. برای غیر انگلیسی زبانان، استفاده از ویرایشگر کپی به شدت تشویق می شود.