تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Research In Marketing



International Journal Of Research In Marketing

هلند
کشور
۴٫۵۱۳
Impact Factor
۶٫۲۱۸
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
0167-8116
ISSN
1873-8001
e-ISSN
1984 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین‌المللی تحقیقات در بازاریابی یک مجله بین‌المللی با داوری دوسوکور برای دانشگاهیان و متخصصان بازاریابی است. هدف IJRM کمک به رشته بازاریابی با ارائه تحقیقات با کیفیت بالا و اصیل است که دانش و تکنیک های بازاریابی را ارتقا می بخشد. از آنجایی که بازاریابان به طور فزاینده ای از روش های متنوع و پیچیده استفاده می کنند، مخاطبان هدف IJRM متشکل از دانشمندان بازاریابی، شاغلین (به عنوان مثال، متخصصان تحقیقات بازاریابی و مشاوره) و سیاست گذاران هستند.
هدف IJRM این است که با تأکید خاصی بر ارائه ایده های به موقع به بازار در خط مقدم حوزه بازاریابی باشد. این مجله از تحقیقات نوآورانه با پتانسیل تحریک تحقیقات آینده و تأثیرگذاری بر روی عمل استقبال می کند. از این رو، از مشارکت در جنبه های مختلف بازاریابی استقبال می کند. ویراستاران، در حالی که طیف وسیعی از مشارکت‌های علمی را از رویکردهای رشته‌ای مختلف می‌پذیرند، به‌ویژه تحقیقاتی را تشویق می‌کنند که بدیع، رویایی یا راهگشا باشد. در حالی که مشارکت‌های ارزشمند به خودی خود، تکرارها و پیشرفت‌های روش‌شناختی یا نظری جزئی معمولاً در IJRM قابل انتشار نیستند. همه مطالب ارسالی باید جالب، مرتبط با بازاریابی، از نظر مفهومی و روش شناختی به اندازه کافی دقیق باشند و به شیوه ای واضح، مختصر و منطقی نوشته شده باشند. برای غیر انگلیسی زبانان، استفاده از ویرایشگر کپی به شدت تشویق می شود.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید