نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Science And Mathematics Education
هلند | کشور |
۲٫۰۷۳ | Impact Factor |
۲٫۲۸۱ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1571-0068 | ISSN |
1573-1774 | e-ISSN |
2003 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف این مجله انتشار مقالات اصلی و کاملاً داوری شده در موضوعات مختلف و روش های تحقیق در آموزش علوم و ریاضیات است. این مجله از مقالاتی استقبال می کند که به طور گسترده تری به مسائل رایج در آموزش ریاضیات و علوم و ابعاد بین درسی می پردازند. توجه ویژهای به دستنوشتههایی خواهد شد که توسط نویسندگانی نوشته شدهاند که زبان مادری آنها انگلیسی نیست و ویراستاران ترتیباتی را برای پشتیبانی در بازنویسی در صورت لزوم انجام دادهاند. مربیان معاصر بر اهمیت مشاهده دانش به عنوان زمینهمحور و محدود به یک حوزه تأکید میکنند. این با اصلاحات برنامه درسی فعلی در سراسر جهان برای برنامه های درسی بین رشته ای و یکپارچه مطابقت دارد. روش آموزشی مدرن همچنین بر استفاده از فناوری جدید در کمک به آموزش متمرکز است که ممکن است به راحتی در چنین برنامه درسی یکپارچه پیاده سازی شود. این مجله از مطالعاتی استقبال می کند که آموزش علوم و ریاضیات را از دیدگاه های فرهنگی مختلف بررسی می کنند.