تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Science And Mathematics Education



International Journal Of Science And Mathematics Education

هلند
کشور
۲٫۰۷۳
Impact Factor
۲٫۲۸۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1571-0068
ISSN
1573-1774
e-ISSN
2003 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف این مجله انتشار مقالات اصلی و کاملاً داوری شده در موضوعات مختلف و روش های تحقیق در آموزش علوم و ریاضیات است. این مجله از مقالاتی استقبال می کند که به طور گسترده تری به مسائل رایج در آموزش ریاضیات و علوم و ابعاد بین درسی می پردازند. توجه ویژه‌ای به دست‌نوشته‌هایی خواهد شد که توسط نویسندگانی نوشته شده‌اند که زبان مادری آنها انگلیسی نیست و ویراستاران ترتیباتی را برای پشتیبانی در بازنویسی در صورت لزوم انجام داده‌اند. مربیان معاصر بر اهمیت مشاهده دانش به عنوان زمینه‌محور و محدود به یک حوزه تأکید می‌کنند. این با اصلاحات برنامه درسی فعلی در سراسر جهان برای برنامه های درسی بین رشته ای و یکپارچه مطابقت دارد. روش آموزشی مدرن همچنین بر استفاده از فناوری جدید در کمک به آموزش متمرکز است که ممکن است به راحتی در چنین برنامه درسی یکپارچه پیاده سازی شود. این مجله از مطالعاتی استقبال می کند که آموزش علوم و ریاضیات را از دیدگاه های فرهنگی مختلف بررسی می کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید