تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Sports Marketing & Sponsorship


انگلستان
کشور
۲٫۹۳۸
Impact Factor
1464-6668
ISSN
2515-7841
e-ISSN
2007 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emerald.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

این مجله منبعی حیاتی برای کارشناسان دانشگاهی و صنعتی فراهم می کند. برای دانشگاهیان، این فرصتی است برای انتشار تحقیقات با بالاترین کیفیت و بررسی شده. پزشکان می‌توانند از اطلاعات (از جمله مطالعات موردی) برای یافتن داده‌های مهم، توسعه استراتژی‌ها، ایجاد ارائه و درک چگونگی تغییر صنعت استفاده کنند. فهرست زیر تنها چند نمونه از موضوعات تحت پوشش مجله است:
• نگرش مصرف کنندگان به ورزش و برنامه های بازاریابی ورزشی
• ارزیابی رویداد
• تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی
• آگاهی از برند
• فراخوان نام تجاری برای حامیان مالی/غیر حامیان
• بازاریابی کمین
• مدیریت ریسک
• فن آوری
• استراتژی های تجاری سازی
• جهانی شدن ورزش

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید