تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Stem Education


انگلستان
کشور
۵٫۰۱۲
Impact Factor
2196-7822
ISSN
2196-7822
e-ISSN
2014 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
stemeducationjournal.springeropen.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بین المللی STEM Education یک مجله چند رشته ای در زمینه آموزش محتوای موضوعی است که بر مطالعه آموزش و یادگیری در علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) تمرکز دارد. این مجله به عنوان یک مجله جدید و آینده نگر در زمینه آموزش در حال تاسیس است. به عنوان یک مجله با داوری، این مجله برای ترویج تحقیق و توسعه آموزشی در زمینه به سرعت در حال تکامل آموزش STEM در سراسر جهان قرار دارد.

مجله بین المللی آموزش STEM یک پلت فرم منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن تحقیقات در مورد، از جمله موضوعات دیگر، طراحی و اجرای محیط های آموزشی غنی از فناوری، آموزش های نوآورانه و برنامه های درسی در آموزش STEM فراهم می کند که باعث ارتقای یادگیری موفق در سطوح Pre K-16 از جمله معلم می شود. تحصیلات. ما همچنین به مطالعاتی علاقه‌مندیم که به چالش‌های خاص در بهبود پیشرفت دانش‌آموزان، رویکردهای مورد استفاده برای ایجاد انگیزه و درگیر کردن دانش‌آموزان، و درس‌های آموخته‌شده از تغییرات در برنامه درسی و آموزش در آموزش STEM علاقه‌مندیم. این مجله تحقیقات آموزشی STEM ترجمه ای را تشویق می کند که تحقیقات و سیاست آموزشی و عملکرد را برای بهبود آموزش STEM پیوند می دهد.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید