نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Journal Of Technology And Design Education
مجله ای با ISSN مشابه در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد وجود دارد. | |
Journal UMP Social Sciences and Technology Management | نام مجله (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
0957-7572 | (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) ISSN |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
هلند | کشور |
۲٫۱۷۷ | Impact Factor |
۲٫۴۸۱ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0957-7572 | ISSN |
1573-1804 | e-ISSN |
1990 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بین المللی فناوری و آموزش طراحی به دنبال تشویق تحقیق و نگارش علمی در مورد هر جنبه ای از فناوری و آموزش طراحی است. مطالعات انتقادی، مروری، و تطبیقی بهویژه برجسته هستند، و همچنین مشارکتهایی که از دیگر متون، مانند آنهایی که از مطالعات تاریخی، فلسفی، جامعهشناختی یا روانشناختی فناوری یا طراحی به دست میآیند، به منظور پرداختن به مسائل مربوط به فناوری و آموزش طراحی، برجسته هستند. یکی از مهم ترین تحولات سال های اخیر ظهور فناوری و آموزش طراحی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از آموزش عمومی در بسیاری از نقاط جهان بوده است. ویژگیهای متمایز برنامه درسی آن سواد و توانایی فنآوری است و اهمیت «دانش در عمل، انجام و همچنین درک» را برجسته میکند. تمرین کنید و سوالات زیادی باقی مانده است که باید پاسخ داده شود. علاوه بر مسائل مربوط به ماهیت خود فناوری، اطلاعات کمی در مورد یادگیری دانش آموزان و درک معلمان از فناوری و در مورد اینکه توانایی بیشتر از نظر فنی به چه معناست، شناخته شده است. مسائل مهمی در مورد آمادگی معلمان فناوری، ارزیابی شایستگی فناورانه و ارتباط فناوری با سایر عناصر برنامه درسی، به ویژه علم وجود دارد. همچنین سؤالات مهمی در زمینه سیاست در رابطه با عملکرد و منطق تغییر برنامه درسی وجود دارد.