| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal Of Turbo & Jet-engines
مجله ای با نام مشابه در لیست سیاه وزارت علوم وجود دارد. | |
| International Journal of Turbo & Jet-Engines | نام مجله (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
| 0334-0082 | (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) ISSN |
| JCR, WoS, Scopus | موجود در لیست نمایه بین المللی (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
| ۱۳۹۱/۱۱/۰۳ | تاریخ ورود به لیست سیاه (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
| تحت احتیاط | وضعیت (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| آلمان | کشور |
| ۱٫۰۸۲ | Impact Factor |
| 0334-0082 | ISSN |
| 2191-0332 | e-ISSN |
| 1985 تا کنون | مدت فعالیت |
| Walter de Gruyter | ناشر |
| www.degruyter.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal of Turbo and Jet Engines ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف و دامنه اصلی این مجله کمک به بهبود هر یک از اجزای جداگانه تحقیق و توسعه و قرار دادن نتایج جداگانه برای بدست آوردن سیستم های یکپارچه با تلاش برای دستیابی به طراحی پیشرفته و مزایای کلی با ادغام موارد زیر است: (الف) ترمودینامیک فیزیک، آئرو و مخفی کاری در شبیه سازی توسط نمونههای اولیه پرواز بدون سرنشین یا سرنشیندار که توسط شبیهسازیهای کامپیوتری یکپارچه پشتیبانی میشوند: (ب) تحقیق و توسعه اجزای: (i) موتورهای توربو و جت، (ب) بدنه هواپیما، (iii) کلاه ایمنی-سیستمها و مهمات بر اساس: (ج) برنامه های پیش بینی شده جدید ماموریت ها بر اساس (د) بهبود قابلیت اطمینان، دوام، اقتصاد، تاکتیک ها، استراتژی ها و آموزش در هر دو حوزه نظامی و نظامی موتورهای توربو و جت.
"مجله بین المللی موتورهای توربو و جت" به تحقیقات پیشرفته در تئوری و طراحی انتشار هواپیماهای جت اختصاص دارد. به عنوان یک ارگان انتشار بین المللی برای ایده ها، بینش ها و نتایج حاصل از تحقیقات صنعتی و دانشگاهی در مورد ترمودینامیک، احتراق، رفتار مواد مرتبط در دماهای بالا، طراحی توربین و موتور، بردار رانش و کنترل پرواز و همچنین انرژی و مسائل زیست محیطی عمل می کند.