تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI مارس ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Journal Of Turbo & Jet-engines


مجله ای با نام مشابه در لیست سیاه وزارت علوم وجود دارد.
International Journal of Turbo & Jet-Engines
نام مجله (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم)
0334-0082
(ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم) ISSN
JCR, WoS, Scopus
موجود در لیست نمایه بین المللی (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم)
۱۳۹۱/۱۱/۰۳
تاریخ ورود به لیست سیاه (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم)
تحت احتیاط
وضعیت (ثبت شده در لیست سیاه وزارت علوم)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آلمان
کشور
۱٫۰۸۲
Impact Factor
0334-0082
ISSN
2191-0332
e-ISSN
1985 تا کنون
مدت فعالیت
Walter de Gruyter
ناشر
www.degruyter.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

هدف و دامنه اصلی این مجله کمک به بهبود هر یک از اجزای جداگانه تحقیق و توسعه و قرار دادن نتایج جداگانه برای بدست آوردن سیستم های یکپارچه با تلاش برای دستیابی به طراحی پیشرفته و مزایای کلی با ادغام موارد زیر است: (الف) ترمودینامیک فیزیک، آئرو و مخفی کاری در شبیه سازی توسط نمونه‌های اولیه پرواز بدون سرنشین یا سرنشین‌دار که توسط شبیه‌سازی‌های کامپیوتری یکپارچه پشتیبانی می‌شوند: (ب) تحقیق و توسعه اجزای: (i) موتورهای توربو و جت، (ب) بدنه هواپیما، (iii) کلاه ایمنی-سیستم‌ها و مهمات بر اساس: (ج) برنامه های پیش بینی شده جدید ماموریت ها بر اساس (د) بهبود قابلیت اطمینان، دوام، اقتصاد، تاکتیک ها، استراتژی ها و آموزش در هر دو حوزه نظامی و نظامی موتورهای توربو و جت.

"مجله بین المللی موتورهای توربو و جت" به تحقیقات پیشرفته در تئوری و طراحی انتشار هواپیماهای جت اختصاص دارد. به عنوان یک ارگان انتشار بین المللی برای ایده ها، بینش ها و نتایج حاصل از تحقیقات صنعتی و دانشگاهی در مورد ترمودینامیک، احتراق، رفتار مواد مرتبط در دماهای بالا، طراحی توربین و موتور، بردار رانش و کنترل پرواز و همچنین انرژی و مسائل زیست محیطی عمل می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید