| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal on E-Learning: Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education
| آمریکا | کشور |
| 1537-2456 | ISSN |
| 1943-5932 | e-ISSN |
| 2011 تا کنون | مدت فعالیت |
| Association for the Advancement of Computing in Education | ناشر |
| www.aace.org | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal on E-Learning: Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پیشرفت در فناوری و رشد آموزش الکترونیکی برای ارائه فرصتهای منحصربهفرد به مربیان و مربیان برای تقویت یادگیری و تدریس در شرکتها، دولت، مراقبتهای بهداشتی و آموزش عالی. IJEL به عنوان یک انجمن برای تسهیل تبادل بین المللی اطلاعات در مورد تحقیق، توسعه و تمرین فعلی آموزش الکترونیکی در این بخش ها عمل می کند.
این مجله که توسط هیئت بررسی تحریریه از رهبران در زمینه آموزش الکترونیکی رهبری می شود، برای مخاطبان زیر طراحی شده است: محققان، توسعه دهندگان، و شاغلان در شرکت ها، دولت، مراقبت های بهداشتی و آموزش عالی. IJEL یک مجله معتبر است.