نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Journal on E-Learning: Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education
آمریکا | کشور |
1537-2456 | ISSN |
1943-5932 | e-ISSN |
2011 تا کنون | مدت فعالیت |
Association for the Advancement of Computing in Education | ناشر |
www.aace.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Journal on E-Learning: Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پیشرفت در فناوری و رشد آموزش الکترونیکی برای ارائه فرصتهای منحصربهفرد به مربیان و مربیان برای تقویت یادگیری و تدریس در شرکتها، دولت، مراقبتهای بهداشتی و آموزش عالی. IJEL به عنوان یک انجمن برای تسهیل تبادل بین المللی اطلاعات در مورد تحقیق، توسعه و تمرین فعلی آموزش الکترونیکی در این بخش ها عمل می کند.
این مجله که توسط هیئت بررسی تحریریه از رهبران در زمینه آموزش الکترونیکی رهبری می شود، برای مخاطبان زیر طراحی شده است: محققان، توسعه دهندگان، و شاغلان در شرکت ها، دولت، مراقبت های بهداشتی و آموزش عالی. IJEL یک مجله معتبر است.