تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Marketing Review


انگلستان
کشور
۵٫۳۲۶
Impact Factor
0265-1335
ISSN
1758-6763
e-ISSN
1983 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Marketing Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

International Marketing Review (IMR) مجله ای است که هدف اصلی آن انتشار تحقیقاتی است که مرزهای دانش بازاریابی بین المللی را عقب می اندازد. IMR این کار را با انتشار ایده‌های تحقیقاتی جدید، و با انتشار مقالاتی انجام می‌دهد که به مفروضات اساسی، قالب‌بندی مجدد، یا شکل‌دهی به آنچه که ما فکر می‌کنیم در زمینه بازاریابی بین‌المللی می‌دانیم، محتوا می‌افزایند، زیر سوال می‌برند. IMR مقالاتی کثرت گرایانه است که مفهومی، کمی-تجربی یا کیفی-تجربی هستند.

در IMR، هدف ما این است که مجله‌ای باشیم که مقالات عالی و ایده‌های تحقیقاتی بزرگ را تشخیص می‌دهد و با نویسندگان سخت کار می‌کند تا این ایده‌ها را تا زمان انتشار پرورش دهد.

هدف ما این است که مجله ای باشیم که در توسعه دستور کار تحقیقاتی در بازاریابی بین المللی، با شناسایی مسائل مهم تحقیقاتی، و ترویج تحقیقات در آن حوزه ها، فعال باشد.

در نهایت، IMR مجله‌ای است که کاوش راحت است، و کاوش، رابط‌ها و همپوشانی‌ها بین بازاریابی بین‌المللی و سایر رشته‌های تجاری را تقویت می‌کند. در جایی که هیچ رابط یا همپوشانی وجود ندارد، IMR مجله ای خواهد بود که آماده ایجاد آنهاست.

تعریف IMR از بازاریابی بین المللی به طور هدفمند گسترده است و شامل موارد زیر است، اگرچه محدود به موارد زیر نیست:

تصمیمات و روابط ورود به بازار بین المللی؛
-بازاریابی صادرات و مسائل زنجیره تامین؛
خرده فروشی بین المللی
مدیریت کانال های بین المللی
-قوم گرایی مصرف کننده، تصویر کشور و محصول و اثرات منشأ.
ملاحظات فرهنگی در بازاریابی بین المللی
استراتژی بازاریابی بین المللی
- جنبه های مدیریت بازاریابی بین المللی مانند برندسازی بین المللی، تبلیغات و توسعه محصول جدید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید