نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۲ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Marketing Review
انگلستان | کشور |
۵٫۳۲۶ | Impact Factor |
0265-1335 | ISSN |
1758-6763 | e-ISSN |
1983 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
International Marketing Review (IMR) مجله ای است که هدف اصلی آن انتشار تحقیقاتی است که مرزهای دانش بازاریابی بین المللی را عقب می اندازد. IMR این کار را با انتشار ایدههای تحقیقاتی جدید، و با انتشار مقالاتی انجام میدهد که به مفروضات اساسی، قالببندی مجدد، یا شکلدهی به آنچه که ما فکر میکنیم در زمینه بازاریابی بینالمللی میدانیم، محتوا میافزایند، زیر سوال میبرند. IMR مقالاتی کثرت گرایانه است که مفهومی، کمی-تجربی یا کیفی-تجربی هستند.
در IMR، هدف ما این است که مجلهای باشیم که مقالات عالی و ایدههای تحقیقاتی بزرگ را تشخیص میدهد و با نویسندگان سخت کار میکند تا این ایدهها را تا زمان انتشار پرورش دهد.
هدف ما این است که مجله ای باشیم که در توسعه دستور کار تحقیقاتی در بازاریابی بین المللی، با شناسایی مسائل مهم تحقیقاتی، و ترویج تحقیقات در آن حوزه ها، فعال باشد.
در نهایت، IMR مجلهای است که کاوش راحت است، و کاوش، رابطها و همپوشانیها بین بازاریابی بینالمللی و سایر رشتههای تجاری را تقویت میکند. در جایی که هیچ رابط یا همپوشانی وجود ندارد، IMR مجله ای خواهد بود که آماده ایجاد آنهاست.
تعریف IMR از بازاریابی بین المللی به طور هدفمند گسترده است و شامل موارد زیر است، اگرچه محدود به موارد زیر نیست:
تصمیمات و روابط ورود به بازار بین المللی؛
-بازاریابی صادرات و مسائل زنجیره تامین؛
خرده فروشی بین المللی
مدیریت کانال های بین المللی
-قوم گرایی مصرف کننده، تصویر کشور و محصول و اثرات منشأ.
ملاحظات فرهنگی در بازاریابی بین المللی
استراتژی بازاریابی بین المللی
- جنبه های مدیریت بازاریابی بین المللی مانند برندسازی بین المللی، تبلیغات و توسعه محصول جدید.