نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Perspectives on Education and Society
انگلستان | کشور |
1479-3679 | ISSN |
2002 و 2005 تا 2020 و 2022 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Perspectives on Education and Society ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ماموریت مجموعه کتاب دیدگاه های بین المللی آموزش و جامعه (IPES) ارائه شواهد و توضیحاتی در مورد تحقیقات و کاربرد آن در حوزه آموزش تطبیقی و بین المللی است. این مجموعه همچنین فرصتی برای تحلیل انتقادی خود این حوزه فراهم می کند، که اغلب در ادبیات دوره ای و مجلدات ویرایش شده منتشر شده در این زمینه نادیده گرفته می شود.
IPES از یک بررسی سالانه آموزش مقایسه ای و بین المللی (ARCIE) و همچنین مجلدات موضوعی دیگر تشکیل شده است. حجم بررسی سالانه بررسی میکند که دانشمندان و متخصصان در آموزش تطبیقی و بینالمللی کجا بودهاند و بهعنوان یک رشته به کجا میروند، و مشاهدات تحریککنندهای درباره اینکه این رشته میتواند یا باید به کجا برود، ارائه میکند.