تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

International Perspectives on Inclusive Education


انگلستان
کشور
1479-3636
ISSN
2001 و 2012 و 2014 تا 2017 و 2019 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Perspectives on Inclusive Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

جلدهای این مجموعه به گفتمان آکادمیک و حرفه ای در مورد آموزش فراگیر کمک می کند. آنها موضوعاتی را پوشش می دهند که عملکرد خوب را از لحاظ توانمندسازی کودکان و جوانان برای پیشرفت مثبت به سمت افرادی "محور" که قادر به لذت بردن و دستیابی به نتایج آموزشی با کیفیت در محیط های فراگیر هستند، ترویج می کنند. موضوعات بر جنبه‌های کلیدی مرتبط با آموزش فراگیر تمرکز خواهند کرد و در مورد گنجاندن کودکان و جوانانی که ممکن است موانع بالقوه‌ای برای دسترسی به آموزش عادلانه در محیط‌های منظم تجربه کنند، بحث می‌شود. موضوعات بحث برانگیز به شیوه ای متوازن و مستدل ارائه خواهد شد که ماهیت متغیرهای مؤثر بر چنین نتایجی را بررسی می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید