نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
International Perspectives on Inclusive Education
انگلستان | کشور |
1479-3636 | ISSN |
2001 و 2012 و 2014 تا 2017 و 2019 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام International Perspectives on Inclusive Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
جلدهای این مجموعه به گفتمان آکادمیک و حرفه ای در مورد آموزش فراگیر کمک می کند. آنها موضوعاتی را پوشش می دهند که عملکرد خوب را از لحاظ توانمندسازی کودکان و جوانان برای پیشرفت مثبت به سمت افرادی "محور" که قادر به لذت بردن و دستیابی به نتایج آموزشی با کیفیت در محیط های فراگیر هستند، ترویج می کنند. موضوعات بر جنبههای کلیدی مرتبط با آموزش فراگیر تمرکز خواهند کرد و در مورد گنجاندن کودکان و جوانانی که ممکن است موانع بالقوهای برای دسترسی به آموزش عادلانه در محیطهای منظم تجربه کنند، بحث میشود. موضوعات بحث برانگیز به شیوه ای متوازن و مستدل ارائه خواهد شد که ماهیت متغیرهای مؤثر بر چنین نتایجی را بررسی می کند.