تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Review Of Economics Education



International Review Of Economics Education

انگلستان
کشور
۱٫۸۸
Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
1477-3880
ISSN
2352-4421
e-ISSN
2003 تا 2011 و 2013 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

بررسی بین المللی آموزش اقتصاد به تقویت یادگیری و آموزش در جامعه اقتصاد آموزش عالی اختصاص دارد. این انجمن برای تحقیقات با کیفیت بالا در زمینه های طراحی برنامه درسی، آموزش، ارزیابی، آموزش و نوآوری یادگیری فراهم می کند. این مجله به دنبال ترویج گفتگوی انتقادی در مورد تئوری و عمل آموزشی در اقتصاد و نشان دادن ارتباط تحقیق با عملکرد حرفه ای خوب است.
نمونه هایی از موضوعاتی که مشارکت کنندگان تشویق می شوند روی آنها تمرکز کنند:
• دانشجویان اقتصاد چگونه یاد می گیرند؟
• چه اقتصاد باید تدریس شود؟
• چه محدودیت هایی در بهبود آموزش و یادگیری اقتصاد وجود دارد؟
• چگونه می توان عملکرد فعلی را بهبود بخشید؟
• اقتصاد چگونه در سطح بین المللی تدریس می شود و چه چیزی می توانیم از آن بیاموزیم؟
• چگونه می توان از فناوری های یادگیری الکترونیکی برای بهبود یادگیری دانش آموزان در اقتصاد استفاده کرد؟

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید