نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Review Of Economics Education
انگلستان | کشور |
۱٫۸۸ | Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
1477-3880 | ISSN |
2352-4421 | e-ISSN |
2003 تا 2011 و 2013 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بررسی بین المللی آموزش اقتصاد به تقویت یادگیری و آموزش در جامعه اقتصاد آموزش عالی اختصاص دارد. این انجمن برای تحقیقات با کیفیت بالا در زمینه های طراحی برنامه درسی، آموزش، ارزیابی، آموزش و نوآوری یادگیری فراهم می کند. این مجله به دنبال ترویج گفتگوی انتقادی در مورد تئوری و عمل آموزشی در اقتصاد و نشان دادن ارتباط تحقیق با عملکرد حرفه ای خوب است.
نمونه هایی از موضوعاتی که مشارکت کنندگان تشویق می شوند روی آنها تمرکز کنند:
• دانشجویان اقتصاد چگونه یاد می گیرند؟
• چه اقتصاد باید تدریس شود؟
• چه محدودیت هایی در بهبود آموزش و یادگیری اقتصاد وجود دارد؟
• چگونه می توان عملکرد فعلی را بهبود بخشید؟
• اقتصاد چگونه در سطح بین المللی تدریس می شود و چه چیزی می توانیم از آن بیاموزیم؟
• چگونه می توان از فناوری های یادگیری الکترونیکی برای بهبود یادگیری دانش آموزان در اقتصاد استفاده کرد؟