نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Review Of Research In Open And Distributed Learning
کانادا | کشور |
۲٫۷۴۷ | Impact Factor |
1492-3831 | ISSN |
1492-3831 | e-ISSN |
2000 تا کنون | مدت فعالیت |
Athabasca University | ناشر |
www.irrodl.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بررسی بینالمللی تحقیقات در یادگیری باز و توزیع شده (IRRODL) یک مجله الکترونیکی با داوری و دسترسی آزاد است که تحقیقات، تئوری و بهترین عملکرد را در یادگیری باز و توزیع شده در سراسر جهان منتشر میکند. IRRODL برای هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد به صورت رایگان در دسترس است و هیچ هزینه ای برای ارسال مقاله یا دسترسی به چاپ در این مجله آزاد وجود ندارد.
این مجله هم محققان و هم شاغلین سیستم های آموزش آزاد و از راه دور را هدف قرار می دهد. هدف آن بهبود کیفیت تحقیقات پایه و کاربردی و همچنین توجه به نیاز به ترجمه این دانش به سیاست ها و فعالیت هایی است که فرصت های آموزشی را برای دانش آموزان و معلمان بهبود می بخشد.