تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

International Studies Perspectives


انگلستان
کشور
۲٫۵
Impact Factor
1528-3577
ISSN
1528-3585
e-ISSN
2000 تا کنون
مدت فعالیت
Oxford University Press
ناشر
academic.oup.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

SP سه نوع مقاله را منتشر می کند که همه آنها نیاز مشترک تمرکز و ارتباط با موضوعات مرتبط با روابط بین الملل / مطالعات بین المللی را دارند:

آموزش و پرورش
این مقالات شیوه‌های آموزشی نوآورانه در زمینه مطالعات بین‌المللی را در کالج‌ها و دانشگاه‌های سراسر جهان ارائه و تحلیل می‌کنند. مقاله‌های پداگوژی از نظر دامنه/روش باز هستند، اما باید شامل رویکردهای شواهد تجربی برای آموزش/یادگیری و/یا نتایج یادگیری باشند و باید مبتنی بر مطالعات آموزشی و یادگیری باشند.

خط مشی
این مقالات به بحث‌های سیاستی فعلی یا اخیر می‌پردازند - که به طور کلی تصور می‌شود - و درجه‌ای را که این بحث‌ها باید توسط ادبیات علمی موجود و تحقیقات معاصر اطلاع‌رسانی شوند، برجسته می‌کنند. مقالات خط مشی غیر هنجاری، مبتنی بر شواهد، توضیحی، تحلیلی/ارزیابی، بررسی مشکلات و سیاست ها با تمرکز جهانی و/یا فراملی هستند.

تمرین
این مقالات بینش هایی را در مورد روندهای جاری در مطالعات بین المللی در جوامع دانشگاهی و متخصص ارائه می دهند، از جمله موضوعات مربوط به وضعیت رشته، بحث های روش شناختی، انتشار در مطالعات بین المللی، بازار کار آکادمیک و غیر آکادمیک، توسعه حرفه ای، و موارد دیگر.

ویراستاران ISP ارسال‌هایی را تشویق می‌کنند که رشته‌های مختلف دانشگاهی، دنیای دانشگاهی و سیاست‌گذاری، و شکاف معلم و دانش‌آموز در سطح جهانی را پیوند می‌دهند. ارسال‌ها از مناطق و دیدگاه‌هایی که به طور سنتی کمتر ارائه شده‌اند، به‌ویژه مورد استقبال قرار می‌گیرند.

دستنوشته های تحقیق اصلی (حداکثر 10000 کلمه، شامل تمام متن، یادداشت ها، جداول/شکل ها، مراجع و ضمیمه ها) که فاقد تأکید اولیه بر آموزش، تحلیل سیاست و/یا عملکرد مرتبط با مطالعات بین المللی هستند، برای ISP مناسب نیستند. و نباید برای بررسی ارسال شود.

این مجله هیچ گونه اطلاعیه یا نقد کتاب منتشر نمی کند.

مقالاتی که با مأموریت ISP مطابقت ندارند، قبل از بررسی رد خواهند شد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید