نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
International Studies Perspectives
انگلستان | کشور |
۲٫۵ | Impact Factor |
1528-3577 | ISSN |
1528-3585 | e-ISSN |
2000 تا کنون | مدت فعالیت |
Oxford University Press | ناشر |
academic.oup.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
SP سه نوع مقاله را منتشر می کند که همه آنها نیاز مشترک تمرکز و ارتباط با موضوعات مرتبط با روابط بین الملل / مطالعات بین المللی را دارند:
آموزش و پرورش
این مقالات شیوههای آموزشی نوآورانه در زمینه مطالعات بینالمللی را در کالجها و دانشگاههای سراسر جهان ارائه و تحلیل میکنند. مقالههای پداگوژی از نظر دامنه/روش باز هستند، اما باید شامل رویکردهای شواهد تجربی برای آموزش/یادگیری و/یا نتایج یادگیری باشند و باید مبتنی بر مطالعات آموزشی و یادگیری باشند.
خط مشی
این مقالات به بحثهای سیاستی فعلی یا اخیر میپردازند - که به طور کلی تصور میشود - و درجهای را که این بحثها باید توسط ادبیات علمی موجود و تحقیقات معاصر اطلاعرسانی شوند، برجسته میکنند. مقالات خط مشی غیر هنجاری، مبتنی بر شواهد، توضیحی، تحلیلی/ارزیابی، بررسی مشکلات و سیاست ها با تمرکز جهانی و/یا فراملی هستند.
تمرین
این مقالات بینش هایی را در مورد روندهای جاری در مطالعات بین المللی در جوامع دانشگاهی و متخصص ارائه می دهند، از جمله موضوعات مربوط به وضعیت رشته، بحث های روش شناختی، انتشار در مطالعات بین المللی، بازار کار آکادمیک و غیر آکادمیک، توسعه حرفه ای، و موارد دیگر.
ویراستاران ISP ارسالهایی را تشویق میکنند که رشتههای مختلف دانشگاهی، دنیای دانشگاهی و سیاستگذاری، و شکاف معلم و دانشآموز در سطح جهانی را پیوند میدهند. ارسالها از مناطق و دیدگاههایی که به طور سنتی کمتر ارائه شدهاند، بهویژه مورد استقبال قرار میگیرند.
دستنوشته های تحقیق اصلی (حداکثر 10000 کلمه، شامل تمام متن، یادداشت ها، جداول/شکل ها، مراجع و ضمیمه ها) که فاقد تأکید اولیه بر آموزش، تحلیل سیاست و/یا عملکرد مرتبط با مطالعات بین المللی هستند، برای ISP مناسب نیستند. و نباید برای بررسی ارسال شود.
این مجله هیچ گونه اطلاعیه یا نقد کتاب منتشر نمی کند.
مقالاتی که با مأموریت ISP مطابقت ندارند، قبل از بررسی رد خواهند شد.