| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Internet And Higher Education
| انگلستان | کشور |
| ۷٫۱۷۸ | Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| 1096-7516 | ISSN |
| 1873-5525 | e-ISSN |
| 1998 تا کنون | مدت فعالیت |
| Elsevier | ناشر |
| www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Internet and Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اینترنت و آموزش عالی فصلنامه ای است که به پرداختن به مسائل معاصر و پیشرفت های آینده مربوط به یادگیری آنلاین، آموزش و مدیریت در اینترنت در محیط های پس از دبیرستان اختصاص دارد. این یک مجله با داوری است که در نظر گرفته شده تا وسیله ای برای ارائه علمی و انتشار مشارکت های نظری و کاربردی باشد که به طور قابل توجهی به استقرار نوآورانه آموزش فناوری اینترنت و گزارش در مورد تحقیقات برای نشان دادن تأثیرات اینترنت و فناوری اطلاعات (IT) می پردازد. در مورد آموزش در زمینه های مختلف در آموزش عالی. این مجله بین المللی و بین رشته ای است و از سراسر جهان و رشته های مختلف دانشگاهی دعوت به همکاری می کند. این مجله مکانی برای مقالات تئوری، مطالعات تحقیقاتی، مقالات انتقادی، سرمقاله ها، بررسی ها، مطالعات موردی، و مشارکت های تفسیر اجتماعی فراهم می کند. شمارههای ویژه اغلب به حوزههای موضوعی خاص اختصاص مییابد که ویراستاران مهمان در فرآیند ویرایش کمک میکنند.
دامنه ژورنال از نظر گستره موضوعات و روندهایی که باید به آنها پرداخته شود، به عنوان مثال، نوآوری ها یا بهترین شیوه ها در آموزش آنلاین، یادگیری، مدیریت و مدیریت گسترده است. مسائل دیگر ممکن است شامل موارد زیر باشد: طراحی و استفاده از فناوری اینترنت؛ مدل های آموزشی در دوره های آنلاین; توسعه دوره آنلاین و طراحی آموزشی؛ تعامل در دوره های آنلاین؛ یادگیری مشارکتی؛ قابلیت استفاده و ارزیابی محیط ها و پورتال های آنلاین؛ جوامع آنلاین تمرین؛ سیاست های سازمانی، استانداردها و ارزیابی؛ استانداردهای دسترسی در آموزش آنلاین؛ بین المللی سازی و جنبه های فرهنگی کلاس های درس آنلاین؛ و مسائل و روندهای یادگیری آنلاین همزمان، ناهمزمان و ترکیبی.