نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Irish Educational Studies
انگلستان | کشور |
۱٫۰۱۷ | Impact Factor |
۱٫۲۱۹ | پنج ساله Impact Factor |
0332-3315 | ISSN |
1747-4965 | e-ISSN |
1981 تا 1986 و 1988 تا 1996 و 1998 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 Impact Factor 0.405 رتبهبندی: 222/238 (Education & Educational Research) © 2018 Thomson Reuters, 2017 Journal Citation Reports® 2017 Citescore 0.56 - مقادیر از Scopus مطالعات آموزشی ایرلندی یکی از ژورنالهای بینالمللی است که در زمینههای مرتبط با موضوع، داوری میکند. آموزش با استفاده از طیف کامل رشته هایی که به تئوری و عمل آموزشی تغذیه می شود. این شامل انسان شناسی، جامعه شناسی، روانشناسی، تاریخ، اقتصاد، فلسفه، سیاست و مطالعات برنامه درسی است. این مجله از مقالاتی استقبال میکند که بر اساس طیف وسیعی از روشهای تحقیق، با مقالاتی که دارای جنبههای مهم هستند، پیوندهایی بین محلی و جهانی ایجاد میکنند و بر روی عمل در تمام بخشهای آموزش و پرورش – از آموزش ابتدایی، ابتدایی و بعد از دبستان تا به آموزش عالی - مورد علاقه خاص. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.