تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Irish Educational Studies



Irish Educational Studies

انگلستان
کشور
۱٫۰۱۷
Impact Factor
۱٫۲۱۹
پنج ساله Impact Factor
0332-3315
ISSN
1747-4965
e-ISSN
1981 تا 1986 و 1988 تا 1996 و 1998 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2017 Impact Factor 0.405 رتبه‌بندی: 222/238 (Education & Educational Research) © 2018 Thomson Reuters, 2017  Journal Citation Reports®   2017 Citescore 0.56 - مقادیر از Scopus    مطالعات آموزشی ایرلندی یکی از ژورنال‌های بین‌المللی است که در زمینه‌های مرتبط با موضوع، داوری می‌کند. آموزش با استفاده از طیف کامل رشته هایی که به تئوری و عمل آموزشی تغذیه می شود. این شامل انسان شناسی، جامعه شناسی، روانشناسی، تاریخ، اقتصاد، فلسفه، سیاست و مطالعات برنامه درسی است. این مجله از مقالاتی استقبال می‌کند که بر اساس طیف وسیعی از روش‌های تحقیق، با مقالاتی که دارای جنبه‌های مهم هستند، پیوندهایی بین محلی و جهانی ایجاد می‌کنند و بر روی عمل در تمام بخش‌های آموزش و پرورش – از آموزش ابتدایی، ابتدایی و بعد از دبستان تا به آموزش عالی - مورد علاقه خاص. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید