نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal For Research In Mathematics Education
آمریکا | کشور |
۴٫۶۵۶ | Impact Factor |
0021-8251 | ISSN |
1945-2306 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
National Council of Teachers of Mathematics | ناشر |
www.nctm.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله رسمی شورای ملی معلمان ریاضیات (NCTM)، JRME، مجله تحقیقاتی برتر در آموزش ریاضیات است و به علایق معلمان و محققان در همه سطوح - پیش دبستانی تا کالج اختصاص دارد.
JRME انجمنی برای تحقیق منظم در آموزش و یادگیری ریاضیات است. ویراستاران موارد ارسالی شامل موارد زیر را تشویق می کنند:
-گزارشهای پژوهشی، پرداختن به پرسشها و مسائل مهم پژوهشی در آموزش ریاضی،
-گزارش های مختصر از تحقیقات
-نظرات پژوهشی در مورد مسائل مربوط به تحقیقات آموزش ریاضی،
و
-بررسی کتاب