نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal For The Study Of Education And Development
انگلستان | کشور |
۰٫۸۵۴ | Impact Factor |
۱٫۳۲۵ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0210-3702 | ISSN |
1578-4126 | e-ISSN |
1978 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله برای مطالعه آموزش و توسعه (JSED) یک مجله دانشگاهی بینالمللی و کاملاً داوری شده است که بر روانشناسی رشد انسانی، یادگیری و آموزش در طول زندگی متمرکز است. JSED که در سال 1978 با نام Infancia y Aprendizaje تأسیس شد، یک مجله جامع است که هدف آن انتشار دانشی است که از مرزهای انضباطی و مرتبط با سن فراتر می رود. این مجله کارهای علمی با کیفیت بالا را با تمرکز بر سه حوزه موضوعی منتشر می کند: 1. توسعه در طول عمر 2. یادگیری و فرآیندهای آموزشی 3. تحقیق آموزشی کاربردی: از اوایل کودکی تا آموزش بزرگسالان JSED مقالات تجربی، مروری، روشها و مفهومی را منتشر میکند. (حداکثر 7000 کلمه). تمامی مطالب به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی منتشر شده است. نویسندگان می توانند آثار خود را به یکی از دو زبان ارسال کنند. پس از پذیرش، مقالات توسط مترجمانی که توسط مجله تعیین می شوند (برای نویسندگان رایگان) به زبان دیگر ترجمه می شوند. دستورالعملهای نویسندگان را برای جزئیات بیشتر در مورد چهار نوع مقاله و نمونههایی از موضوعاتی که قبلاً در سه حوزه موضوعی منتشر شدهاند، بخوانید. این مجله از خوانندگان گسترده ای برخوردار است که شامل محققان در زمینه های روانشناسی رشد و تربیت، متخصصان آموزش (آموزگاران مربیان، مدیران مدارس، مشاوران)، متخصصان مداخله (روانشناسان کودک و تربیتی، مددکاران اجتماعی، آسیب شناسان گفتار و زبان) و همچنین سیاستگذاران و سایر شاغلین در زمینه های متقاطع توسعه، یادگیری و آموزش. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید. مجله عمومی برای مطالعه آموزش و توسعه (JSED) یک بازنگری آکادمیک بینالمللی برای ارزیابی روانشناسی دل دساررولو انسانی، الاپرندیزاژه، آموزش و پرورش و آموزش بینالمللی است. Fundada en 1978 como Infancia y Aprendizaje, JSED es una revista integradora que persigue difundir conocimientos que trasciendan las barreras disciplinares y las etapas evolutivas. La revista publica trabajos académicos de alta calidad centrados en tres áreas temáticas: 1. Desarrollo a lo largo del ciclo vital 2. Procesos de aprendizaje e instrucción 3. Investigación ladaíamp art educativa. de revisión, métodos, y conceptuales (máximo de 7000 palabras). Todos los contenidos se publican tanto en inglés como en spañol. Los autores pueden enviar sus trabajos en cualquiera de estos dos idiomas. Cuando se aceptan para la publicación، la revista traduce todos los artículos al otro idioma (sin coste los autores). En las Instrucciones para Autores podrá conocer más sobre los cuatro tipos de artículos y ejemplos demas publicados anteriormente bajo las tres áreas temáticas mencionadas. La revista tiene un amplio público، شامل تحقیقات روانشناسی تکاملی و آموزشی، حرفه ای در آموزش (formadores de profesores, equipos directivos de escuelas, orientadores) y de la intervenciólogoscopes, orientadores) profesionales de audición y lenguaje)، así como legisladores y otros profesionales que trabajen en la intersección de los campos del desarrollo, el aprendizaje y la educación. Los autores pueden publicar en Acceso Abierto Oro en esta revista Lea las Instrucciones para Autores para saber como enviar su artículo. سلب مسئولیت The Fundación Infancia y Aprendizaje (FIA) و ناشر ما Taylor & Francis تمام تلاش خود را می کنند تا از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما اطمینان حاصل کنند. با این حال، FIA و ناشر ما، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه تضمین یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاه بیان شده در این نشریه نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و نظرات FIA و ناشر ما Taylor & Francis نیست یا تایید شده است. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. FIA و ناشر ما Taylor & Francis هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدامات، ادعاها، دادرسی ها، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط، یا ناشی از آن ایجاد شده باشد، ندارند. استفاده از محتوا شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. محدودیتهای پاسخگویی La Fundación Infancia y Aprendizaje (FIA) و سرمقاله Taylor & Francis se esfuerzan para asgurar la exactitude de toda la información (el “Contenido”) contenida en nuestras publicaciones