نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal of Access Services
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1536-7967 | ISSN |
1536-7975 | e-ISSN |
2002 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Access Services ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله خدمات دسترسی از ارسال مقالات تحقیقی، تئوری و عملی مرتبط با خدمات دسترسی در کتابخانهها و آرشیوهای مختلف استقبال میکند. خدمات دسترسی حوزه وسیع و اصطلاح جمعی کلیه خدماتی است که دسترسی مشتریان به منابع اطلاعاتی به دست آمده یا در دسترس توسط کتابخانه ها یا آرشیوها را با هدف امکان بازیابی آسان و راحت مطالب مورد نیاز فراهم می کند، تسهیل می کند و مدیریت می کند. اطلاعات، استفاده کامل از منابع اطلاعاتی و بیشترین دسترسی به منابع برای هر یک از مشتریان. مسئولیتهای اصلی واحدهای خدمات دسترسی اغلب شامل، اما نه محدود به، نگهداری پشتهها، خدمات گردش، تحویل اسناد و امانت بین کتابخانهای، مجموعههای خواندن ذخیره، امنیت و نگهداری ساختمان، و نگهداری ناحیه کاربری است. تکامل فناوری باعث شده است که بخشهای خدمات دسترسی به منابع اطلاعاتی سنتی و الکترونیکی دسترسی داشته باشند، صرف نظر از اینکه مجوز دارند یا به صورت محلی، از راه دور یا به صورت کنسرسیوم نگهداری میشوند. این امر نیازمند بازنگری مستمر وسایل ارائه خدمات و نوع خدماتی است که باید به کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی ارائه شود. این مجله به دنبال بهترین شیوهها و بینشهای جدید از خدمات دسترسی است که ممکن است بر اساس تحقیقات، مطالعات، و تجربیات باشد. خطمشی بررسی همتایان: دستنوشتههایی که به این مجله ارسال میشوند، توسط داوران ناشناس مورد غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار میگیرند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.