نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Adolescent & Adult Literacy
آمریکا | کشور |
۱٫۴۹۷ | Impact Factor |
1081-3004 | ISSN |
1936-2706 | e-ISSN |
1995 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
ila.onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله سوادآموزی نوجوانان و بزرگسالان (JAAL) به دنبال دستنوشتههایی است که شیوههای نوآورانه و مبتنی بر تحقیق را با هدف بهبود مشارکت و موفقیت در میان سوادآموزان 12 سال و بالاتر برجسته میکند. موضوعات ممکن است شامل برنامه درسی، آموزش، ارزیابی، و برنامه هایی برای جمعیت های مختلف سوادآموزان در سراسر جهان باشد، اما محدود به آنها نیست. مصرف و تولید متون تصویری، دیجیتالی و چاپی توسط نوجوانان و بزرگسالان در داخل و خارج از مدرسه؛ و حوزه محتوا و سواد انضباطی.