| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Advances in Information Fusion
| آمریکا | کشور |
| 1557-6418 | ISSN |
| 2013 تا کنون | مدت فعالیت |
| Information Society of Information Fusion | ناشر |
| isif.org | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Advances in Information Fusion ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Perspectives به دنبال مقالات پل زدنی، مقالات توضیحی و آموزش ها، و یادداشت های کلاس درس در مورد موضوعات مورد علاقه عمومی برای جامعه ISIF Fusion است.
Perspectives از نویسندگان دعوت می کند تا مقالات تالار گفتگوی آزاد را ارسال کنند که گفتگوی فنی و ارتباط خلاقانه را با دانش آموزان و سایر جوامع مورد علاقه در زمینه های زیر ترویج می کند:
مقالات نظرسنجی به روز در مورد برنامه ها و روش های جدید و نوظهور:
مقالات «پلیسازی» که از بحثهای میان رشتهای حمایت میکنند که به دنبال عبور از شکاف بین همجوشی سطوح پایینتر و بالاتر هستند.
«یادداشتهای کلاس درس» در مورد موضوعات فنی تعیینشده که خطاب به دانشآموزان است، اما برای متخصصان علاقهمند و کسانی که تدریس میکنند نوشته میشود.
مقالات تشریحی و آموزش برای تحریک بحث فنی و گفتگو.