نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal of Assessment and Institutional Effectiveness
آمریکا | کشور |
2160-6765 | ISSN |
2160-6757 | e-ISSN |
2014 تا کنون | مدت فعالیت |
Penn State University Press | ناشر |
www.psupress.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Assessment and Institutional Effectiveness ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله ارزیابی و اثربخشی نهادی، کار علمی را در مورد ارزیابی یادگیری دانشآموز در سطوح دوره، برنامه، نهادی و چند نهادی منتشر میکند و همچنین مطالعات گستردهتری را در مورد اثربخشی سازمانی در رابطه با مأموریت و جهتگیریهای نوظهور در ارزیابی آموزش عالی منتشر میکند. .
JAIE نشریه رسمی شبکه ارزیابی آموزشی نیوانگلند است که در سال 1995 تأسیس شد و به عنوان یکی از رهبران در حمایت از بهترین شیوه ها و منابع در ارزیابی آموزشی شناخته شد.