نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Behavioral Education
آمریکا | کشور |
۲٫۳۹۶ | Impact Factor |
۲٫۷۵۲ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1053-0819 | ISSN |
1573-3513 | e-ISSN |
1991 تا 2000 و 2002 و 2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Behavioral Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش رفتاری یک انجمن بین المللی است که به انتشار مقالات پژوهشی اصلی در مورد کاربرد اصول رفتاری و فناوری در آموزش اختصاص دارد. آموزش به طور گسترده تعریف شده است و مجله هیچ محدودیتی برای انواع شرکت کنندگان درگیر در مطالعات گزارش شده قائل نیست - از جمله سن، توانایی، یا محیط. هر شماره فصلنامه، تحقیقات تجربی را ارائه میکند که بهترین شیوهها و روشهای نوآورانه را بررسی میکند تا به طیف وسیعی از اهداف آموزشی و مسائل مربوط به نیازهای یادگیرندگان مختلف و اجرای آن رسیدگی کند. محققین و دست اندرکاران آموزشی از جمله معلمان آموزش عمومی و استثنایی، روانشناسان مدارس و سایر پرسنل مدرسه. طرح های آزمایشی دقیق شامل طرح های تک موضوعی با تکرار و طرح های گروهی برای انتشار در نظر گرفته شده است. تأکید بر معیارهای مشاهده مستقیم متغیر وابسته اولیه در مطالعات مسائل، مشکلات و شیوه های آموزشی است. مقالات بحث و بررسی انتقادی نیز منتشر می شود.