تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Behavioral Education



Journal Of Behavioral Education

آمریکا
کشور
۲٫۳۹۶
Impact Factor
۲٫۷۵۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1053-0819
ISSN
1573-3513
e-ISSN
1991 تا 2000 و 2002 و 2005 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش رفتاری یک انجمن بین المللی است که به انتشار مقالات پژوهشی اصلی در مورد کاربرد اصول رفتاری و فناوری در آموزش اختصاص دارد. آموزش به طور گسترده تعریف شده است و مجله هیچ محدودیتی برای انواع شرکت کنندگان درگیر در مطالعات گزارش شده قائل نیست - از جمله سن، توانایی، یا محیط. هر شماره فصلنامه، تحقیقات تجربی را ارائه می‌کند که بهترین شیوه‌ها و روش‌های نوآورانه را بررسی می‌کند تا به طیف وسیعی از اهداف آموزشی و مسائل مربوط به نیازهای یادگیرندگان مختلف و اجرای آن رسیدگی کند. محققین و دست اندرکاران آموزشی از جمله معلمان آموزش عمومی و استثنایی، روانشناسان مدارس و سایر پرسنل مدرسه. طرح های آزمایشی دقیق شامل طرح های تک موضوعی با تکرار و طرح های گروهی برای انتشار در نظر گرفته شده است. تأکید بر معیارهای مشاهده مستقیم متغیر وابسته اولیه در مطالعات مسائل، مشکلات و شیوه های آموزشی است. مقالات بحث و بررسی انتقادی نیز منتشر می شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید