| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Brand Management
| انگلستان | کشور |
| ۳٫۵ | Impact Factor |
| 1350-231X | ISSN |
| 1479-1803 | e-ISSN |
| 2005 و 2008 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.palgrave.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Brand Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این ژورنال مقالات اصلی و روشنگری با بازبینی همتا و همچنین مطالعات موردی مبتنی بر صنعت، به علاوه نظرات متخصص و سرمقالههای دعوت شده را منتشر میکند که به دقت در نظر میگیرند:
مدل ها و تئوری هایی که به طور موثر در تحقیق و عمل مدیریت برند استفاده می شوند
چگونه شرکت های پیشرو جهان برندهای خود را مدیریت می کنند
آخرین تفکر، تکنیک ها و ابتکارات مورد استفاده توسط آژانس ها و مشاوران
مطالعات موردی فعلی که تجربیات عملی سازمان های پیشرو، مشکلات پیش رو و درس های آموخته شده را بررسی می کند
تحقیقات کاربردی از مدارس تجاری، موسسات تحقیقاتی و دانشگاه های پیشرو
اگر پس از خواندن اهداف و دامنه، مقاله خود را به طور بالقوه مرتبط می دانید، می توانید طبق روند عادی کار خود را برای بررسی ارسال کنید. سردبیران مجله معمولاً در مورد مناسب بودن بالقوه مقالات قبل از ارسال بحث نمی کنند.