تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Brand Management


انگلستان
کشور
۳٫۵
Impact Factor
1350-231X
ISSN
1479-1803
e-ISSN
2005 و 2008 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.palgrave.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

این ژورنال مقالات اصلی و روشنگری با بازبینی همتا و همچنین مطالعات موردی مبتنی بر صنعت، به علاوه نظرات متخصص و سرمقاله‌های دعوت شده را منتشر می‌کند که به دقت در نظر می‌گیرند:

مدل ها و تئوری هایی که به طور موثر در تحقیق و عمل مدیریت برند استفاده می شوند
چگونه شرکت های پیشرو جهان برندهای خود را مدیریت می کنند
آخرین تفکر، تکنیک ها و ابتکارات مورد استفاده توسط آژانس ها و مشاوران
مطالعات موردی فعلی که تجربیات عملی سازمان های پیشرو، مشکلات پیش رو و درس های آموخته شده را بررسی می کند
تحقیقات کاربردی از مدارس تجاری، موسسات تحقیقاتی و دانشگاه های پیشرو
اگر پس از خواندن اهداف و دامنه، مقاله خود را به طور بالقوه مرتبط می دانید، می توانید طبق روند عادی کار خود را برای بررسی ارسال کنید. سردبیران مجله معمولاً در مورد مناسب بودن بالقوه مقالات قبل از ارسال بحث نمی کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید