| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Brand Strategy
| انگلستان | کشور |
| 2045-855X | ISSN |
| 2045-8568 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Henry Stewart Publications | ناشر |
| www.henrystewartpublications.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Brand Strategy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله استراتژی برند، مجله حرفه ای و تحقیقاتی پیشرو در جهان است که مقالات عمیق، بررسی شده و مطالعات موردی در مورد همه جنبه های برندها را منتشر می کند.
با هدایت هیئت تحریریه ارشد، متشکل از کارشناسان برجسته برندینگ، هر شماره فصلی 100 صفحه - به صورت چاپی و آنلاین منتشر می شود - مقالات دقیق و کاربردی از متخصصان برجسته برندسازی در مورد استراتژی ها، تکنیک ها و روندهای نوآورانه، همراه با آخرین تحقیقات کاربردی در برندسازی و تجزیه و تحلیل دقیق نحوه مدیریت برندهای پیشرو در سراسر جهان. تبلیغات را منتشر نمی کند و تمام محتوا مورد بررسی همتایان قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که ارتباط مستقیم و عملی برای کسانی که در این زمینه کار می کنند دارد.
مجله استراتژی برند برای درج در پایگاه اطلاعاتی چکیده و استنادی Scopus پذیرفته شده است. مجله استراتژی برند در فهرست راهنماهای فرصت های انتشار Cabells فهرست شده است.
مقالات به موضوعات کلیدی از جمله:
• استراتژی برند
• تعامل با مشتری
• موقعیت برند
• معماری برند و مدیریت پورتفولیو
• ارزیابی برند
• اندازه گیری ارزش و ارزش ویژه برند
• برندسازی و رسانه های اجتماعی
• طراحی برند
• نامگذاری
• برندسازی و توسعه محصول جدید
• شناسایی فرصت ها برای رشد برند و بازاریابی محور
• ارتباطات برندسازی
• راه اندازی مجدد و احیای نام تجاری
• برندسازی و مشارکت کارکنان
• شهرت و مدیریت بحران
• قانون و مقررات برند
• مجوز برند