تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Business & Industrial Marketing


انگلستان
کشور
۳٫۴۶۲
Impact Factor
0885-8624
ISSN
2052-1189
e-ISSN
1986 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ژورنال بازاریابی تجاری و صنعتی (JBIM) تحقیقاتی را در مورد ایده های جدید در مورد بازاریابی تجاری به کسب و کار منتشر می کند، یعنی اینکه چگونه یک شرکت یا سازمان، کالاها/خدمات/ایده های خود را به شرکت یا سازمان دیگری عرضه می کند. این منبع ارزشمندی برای دانشگاهیان، مدیران و مدیران بازاریابی است که بینش‌های جدید و تازه‌ای را در اختیار آنها قرار می‌دهد که در تنظیمات زندگی واقعی قابل اجرا هستند.

تاکید JBIM بر اصرار بر اثبات یکی از ارکان موفقیت و شهرت آن است. مشارکت کنندگان در مجله نه تنها باید تئوری ها یا ایده های جدید را ارائه دهند، بلکه باید آنها را با تحقیقات پشتیبانی کنند. در این فرآیند، بسیاری از اسطوره ها منفجر می شوند، فلسفه ها دوباره ابداع می شوند و صحنه ای برای بحث های موضعی در مورد موضوعات مهم در بازاریابی B2B آماده می شود.

چشم انداز B2B و همچنین تحقیقاتی که ویژگی ها و ویژگی های نوظهور بازارهای B2B را بررسی می کند، تکامل می یابد. از سال 2019 این مجله میزبان انجمن IMP است که از تحقیقاتی برای پیشبرد مرزهای بازاریابی B2B دعوت می کند. تحقیقات قبلی نشان داده است که تعامل و وابستگی متقابل مشخصه روابط تجاری بین سازمانی است. هدف این انجمن ارائه تحقیقاتی است که تعامل و وابستگی های متقابل را در روابط تجاری و پیامدهای آنها برای مدیریت بازاریابی، توسعه کسب و کار و برای جامعه به طور کلی بررسی می کند.

پوشش:
-رقابت و همکاری
شبکه ها در بازارهای تجاری-
رفتار خریدار – مدیریت خرید و عرضه –
مدیریت پیشنهادات محصول-
توسعه محصول جدید و نوآوری -
شبکه ها در بازارهای تجاری-
توزیع و مسیرهای ورود به بازار
ارتباط بازار و مشتری -
مدیریت ارتباط با مشتری-
فروش و مدیریت حساب کلیدی-
سازماندهی برای بازارهای جهانی -

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید