نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۲ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Business & Industrial Marketing
انگلستان | کشور |
۳٫۴۶۲ | Impact Factor |
0885-8624 | ISSN |
2052-1189 | e-ISSN |
1986 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
ژورنال بازاریابی تجاری و صنعتی (JBIM) تحقیقاتی را در مورد ایده های جدید در مورد بازاریابی تجاری به کسب و کار منتشر می کند، یعنی اینکه چگونه یک شرکت یا سازمان، کالاها/خدمات/ایده های خود را به شرکت یا سازمان دیگری عرضه می کند. این منبع ارزشمندی برای دانشگاهیان، مدیران و مدیران بازاریابی است که بینشهای جدید و تازهای را در اختیار آنها قرار میدهد که در تنظیمات زندگی واقعی قابل اجرا هستند.
تاکید JBIM بر اصرار بر اثبات یکی از ارکان موفقیت و شهرت آن است. مشارکت کنندگان در مجله نه تنها باید تئوری ها یا ایده های جدید را ارائه دهند، بلکه باید آنها را با تحقیقات پشتیبانی کنند. در این فرآیند، بسیاری از اسطوره ها منفجر می شوند، فلسفه ها دوباره ابداع می شوند و صحنه ای برای بحث های موضعی در مورد موضوعات مهم در بازاریابی B2B آماده می شود.
چشم انداز B2B و همچنین تحقیقاتی که ویژگی ها و ویژگی های نوظهور بازارهای B2B را بررسی می کند، تکامل می یابد. از سال 2019 این مجله میزبان انجمن IMP است که از تحقیقاتی برای پیشبرد مرزهای بازاریابی B2B دعوت می کند. تحقیقات قبلی نشان داده است که تعامل و وابستگی متقابل مشخصه روابط تجاری بین سازمانی است. هدف این انجمن ارائه تحقیقاتی است که تعامل و وابستگی های متقابل را در روابط تجاری و پیامدهای آنها برای مدیریت بازاریابی، توسعه کسب و کار و برای جامعه به طور کلی بررسی می کند.
پوشش:
-رقابت و همکاری
شبکه ها در بازارهای تجاری-
رفتار خریدار – مدیریت خرید و عرضه –
مدیریت پیشنهادات محصول-
توسعه محصول جدید و نوآوری -
شبکه ها در بازارهای تجاری-
توزیع و مسیرهای ورود به بازار
ارتباط بازار و مشتری -
مدیریت ارتباط با مشتری-
فروش و مدیریت حساب کلیدی-
سازماندهی برای بازارهای جهانی -