تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Business Ethics



Journal Of Business Ethics

هلند
کشور
۶٫۴۳
Impact Factor
۷٫۸۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0167-4544
ISSN
1573-0697
e-ISSN
1982 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله اخلاق کسب و کار فقط مقالات اصلی را از دیدگاه های روش شناختی و انضباطی گسترده ای در مورد مسائل اخلاقی مرتبط با تجارت منتشر می کند که چیزی جدید یا منحصر به فرد را برای گفتمان در حوزه خود به ارمغان می آورد. از زمان شروع آن در سال 1980، ویراستاران گسترده ترین دامنه ممکن را تشویق کرده اند. اصطلاح «کسب و کار» در معنای وسیعی به این معناست که شامل همه سیستم‌های درگیر در مبادله کالاها و خدمات می‌شود، در حالی که «اخلاق به عنوان تمام اقدامات انسانی با هدف تضمین یک زندگی خوب محدود می‌شود. سیستم های تولید، مصرف، بازاریابی، تبلیغات، حسابداری اجتماعی و اقتصادی، روابط کار، روابط عمومی و رفتار سازمانی از منظر اخلاقی تحلیل می شوند. سبک و سطح گفتگو شامل همه کسانی است که به اخلاق تجاری علاقه مند هستند - جامعه تجاری، دانشگاه ها، سازمان های دولتی و گروه های مصرف کننده. فلسفه نظری و همچنین گزارش های تحقیقات تجربی مورد استقبال قرار می گیرد. به منظور ترویج گفتگو بین گروه‌های مختلف علاقه‌مند تا حد امکان، مقالات به سبکی نسبتاً عاری از اصطلاحات تخصصی ارائه می‌شوند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید