نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal Of Business Ethics
هلند | کشور |
۶٫۴۳ | Impact Factor |
۷٫۸۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0167-4544 | ISSN |
1573-0697 | e-ISSN |
1982 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Business Ethics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله اخلاق کسب و کار فقط مقالات اصلی را از دیدگاه های روش شناختی و انضباطی گسترده ای در مورد مسائل اخلاقی مرتبط با تجارت منتشر می کند که چیزی جدید یا منحصر به فرد را برای گفتمان در حوزه خود به ارمغان می آورد. از زمان شروع آن در سال 1980، ویراستاران گسترده ترین دامنه ممکن را تشویق کرده اند. اصطلاح «کسب و کار» در معنای وسیعی به این معناست که شامل همه سیستمهای درگیر در مبادله کالاها و خدمات میشود، در حالی که «اخلاق به عنوان تمام اقدامات انسانی با هدف تضمین یک زندگی خوب محدود میشود. سیستم های تولید، مصرف، بازاریابی، تبلیغات، حسابداری اجتماعی و اقتصادی، روابط کار، روابط عمومی و رفتار سازمانی از منظر اخلاقی تحلیل می شوند. سبک و سطح گفتگو شامل همه کسانی است که به اخلاق تجاری علاقه مند هستند - جامعه تجاری، دانشگاه ها، سازمان های دولتی و گروه های مصرف کننده. فلسفه نظری و همچنین گزارش های تحقیقات تجربی مورد استقبال قرار می گیرد. به منظور ترویج گفتگو بین گروههای مختلف علاقهمند تا حد امکان، مقالات به سبکی نسبتاً عاری از اصطلاحات تخصصی ارائه میشوند.