نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Business-to-business Marketing
آمریکا | کشور |
۲٫۲۹۳ | Impact Factor |
۱٫۸۸۳ | پنج ساله Impact Factor |
1051-712X | ISSN |
1547-0628 | e-ISSN |
1992 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Business-to-Business Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Impact Factor © 2017 Clarivate Analytics، انتشار 2017 Journal Citation Reports®، مجله بازاریابی کسب و کار به کسب و کار را با ضریب تأثیر 1.312 رتبهبندی میکند. رتبه 87/121 در کسب و کار. مجله Business-to-Business Marketing® تنوع در رویکردهای توسعه تئوری بازاریابی کسب و کار، روش های تحقیق و حل مشکلات مدیریتی را تشویق می کند. هیئت تحریریه ای متشکل از دانشمندان و متخصصان برجسته و شناخته شده بین المللی تضمین می کند که مجله استانداردهای بی عیب و نقص مرتبط و بورس تحصیلی دقیق را حفظ می کند. ویژگی های مجله Business-to-Business Marketing®: تحقیقات پایه و کاربردی که منعکس کننده تئوری، روش شناسی و مقالات عملی بازاریابی کسب و کار فعلی از محققان برجسته است که موضوعات مورد علاقه متقابل را برای جوامع تجاری و دانشگاهی پوشش می دهد، خلاصه ای برای متخصصان بازاریابی تجاری و چکیده ساختار یافته همراه با هر مقاله، تفسیرهایی از دنیای تجارت توسط متفکران برجسته کسب و کار ارائه شده است، بخش بررسی کتاب که به بررسی کتاب های مرتبط و علاقه مستقیم به دانشگاهیان و متخصصان در بازاریابی کسب و کار به تجارت می پردازد. حوزه های موضوعی اصلی تحت پوشش مجله عبارتند از: تجارت / سازمانی. مدیریت ارتباط با خریدار، رفتار خرید تجاری/سازمانی، زوج خریدار-فروشنده تجاری/سازمانی، شبکهها و اتحادهای تجاری/سازمانی، تقسیمبندی صنعتی، استراتژی بازاریابی کسبوکار، ترویج شیوههای بازاریابی تجاری اخلاقی / مسائل حقوقی / مقررات دولتی و مشاغل سنتی حوزههای آمیخته بازاریابی مانند محصولات صنعتی/خدمات تجاری، ایدهها و تجربیات، مدیریت نوآوریها، برندهای تجاری/بستهبندی، قیمتگذاری صنعتی (مذاکرات، مناقصه)، توزیع صنعتی-لجستیک و مدیریت زنجیره تامین، ارتقاء (مدیریت فروش و فروش صنعتی، تجارت). نشان می دهد، روش های بازاریابی مستقیم، تبلیغات فروش و همه اشکال تبلیغات صنعتی)، و تأثیر اینترنت بر تمام زمینه های بازاریابی تجاری. حوزه بازاریابی کسب و کار به کسب و کار شامل همه پدیدههای مربوط به معاملات، مبادلات و روابط در هر دوتایی است که شامل سازمانها، مؤسسات و فروشندگان میشود. این یک مفهوم گسترده است که شامل بازاریابی خدمات تجاری و محصولات صنعتی - و همچنین پدیدههای فروش مجدد - با دیدگاههای داخلی و/یا جهانی است. این مجله مقالاتی را منتشر می کند که به هر موضوعی در این تعریف گسترده می پردازند. از دانشگاهیان و متخصصان صنعت دعوت می شود تا دست نوشته هایی را به مجله ارسال کنند که می تواند به علم و عمل بازاریابی تجاری کمک کند. ساختار مناسب JBBM یک مجله علمی است که متعهد به انتشار طیف گسترده ای از مقالات مفهومی و تجربی است که مشارکت های نظری، روش شناختی یا مدیریتی اساسی را در این زمینه ارائه می دهد. در زیر فهرستی جزئی از ماهیت دستنوشتههایی است که ما برای بررسی و انتشار در نظر میگیریم: دستنوشتههایی که بررسی کامل و ترکیبی از حوزههای مرتبط در ادبیات بازاریابی تجاری را ارائه میدهند. دست نوشته هایی که درک ما را از پدیده های بازاریابی کسب و کار که بر روش شناسی کیفی و/یا کمی تکیه دارند، افزایش می دهند. دست نوشته هایی که از مطالعات موردی برای استخراج یا نشان دادن بهترین شیوه ها یا توضیح تئوری بازاریابی تجاری استفاده می کنند. دستنوشتههایی که مفاهیم و ابزارهایی را از رشتههای همبسته مانند حسابداری، مردمشناسی، اقتصاد، امور مالی، حقوق، رفتار سازمانی، روانشناسی، روانشناسی اجتماعی، جامعهشناسی و مدیریت استراتژیک ادغام میکنند. دست نوشته هایی که یافته های تجربی قابل تعمیم را گزارش می دهند. نسخه های خطی توسعه مدل هایی از پدیده های بازاریابی تجاری که توصیفی، پیش بینی کننده، هنجاری یا مبتنی بر تصمیم هستند. دست نوشته هایی که تئوری ها، روش ها یا عملکردهای بازاریابی تجاری را بهبود می بخشد. دست نوشته هایی با تمرکز بر رویدادها و روندهای مؤثر بر بازاریابی تجاری. دست نوشته هایی با تمرکز بر سایر زمینه های بازاریابی تجاری که ممکن است برای حوزه های در حال تحول JBBM مهم باشد. *این بیانیهها و خطمشیهای سرمقاله بر اساس آنچه در مجله بازاریابی انجمن بازاریابی آمریکا آمده است، که استانداردهای حوزه بازاریابی را از سال 1936 تعیین کرده است، الگوبرداری شده است. جایزه سال برای بهترین مقاله جلد. برنده یک جایزه نقدی به اضافه یک گواهی قاب زیبا دریافت می کند. خطمشی بررسی همتایان همه مقالاتی که در مجله بازاریابی کسبوکار به کسبوکار ظاهر میشوند، تحت یک غربالگری اولیه توسط ویراستار قرار گرفتهاند و متعاقباً یک فرآیند بازبینی ناشناس دوسوکور از همتایان که معمولاً از سه عضو دائمی هیئت تحریریه که دارای مدرک دکترا یا DBA هستند تشکیل شده است. ماموریت تحریریه* که در سال 1991 تأسیس شد، مجله بازاریابی کسب و کار به تجارت، تکامل تفکر بازاریابی کسب و کار را بر اساس تحقیقات مرتبط و دقیق - که در صورت امکان انسانی بیان می شود، تقویت می کند.