تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Cancer Education



Journal Of Cancer Education

آمریکا
کشور
۲٫۰۳۷
Impact Factor
۲٫۱۴۷
پنج ساله Impact Factor
0885-8195
ISSN
1543-0154
e-ISSN
1986 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Clinical Medicine نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اهداف و دامنه ژورنال آموزش سرطان، مجله رسمی انجمن آمریکایی برای آموزش سرطان (AACE) و انجمن اروپایی برای آموزش سرطان (EACE)، یک مجله بین المللی و فصلی است که به انتشار مقاله های اصلی اختصاص یافته است که با موضوعات مختلف سروکار دارد. جنبه های آموزش سرطان برای پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران، دانش آموزان، مددکاران اجتماعی و سایر متخصصان بهداشتی وابسته، بیماران، عموم مردم و هر کسی که علاقه مند به آموزش موثر در مورد موضوعات مرتبط با سرطان است. مقالات برجسته شامل گزارش هایی از نتایج اصلی تحقیقات آموزشی، و همچنین بحث در مورد مشکلات و تکنیک های فعلی در آموزش سرطان است. از دست نوشته ها در موضوعاتی مانند روش های آموزشی، ابزارها و ارزیابی برنامه استقبال می شود. موضوعات مناسب شامل آموزش جنبه های علوم پایه سرطان. ارزیابی نگرش نسبت به مدیریت بیماران سرطانی؛ آموزش مهارت های تشخیصی مرتبط با سرطان؛ ارزیابی برنامه های تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد، یا آموزش مداوم؛ و مقالاتی در مورد تمام جنبه های آموزش سرطان از پیشگیری تا مراقبت تسکینی. ما مشارکت در ستون ویژه ای به نام بازتاب ها را تشویق می کنیم. این مقالات باید به جنبه‌های انسانی برخورد با سرطان، بیماران سرطانی و خانواده‌های آنها و یافتن معنا و حمایت در این تلاش‌ها مرتبط باشد. نامه‌هایی به سردبیر (600 کلمه یا کمتر) که به مقالات منتشر شده یا موضوعات مورد علاقه کنونی می‌پردازد نیز دعوت می‌شود. .همچنین برجسته هستند تفسیر. بررسی کتاب و رسانه؛ و اطلاعیه های برنامه های آموزشی، بورسیه ها و کمک های مالی. مقالات نباید بیش از ده صفحه تایپ شده دو فاصله داشته باشد و نباید بیش از سه جدول یا شکل و 25 مرجع وجود داشته باشد. ما همچنین گزارش های مختصری از پنج صفحه تایپ شده یا کمتر را تشویق می کنیم که بیش از یک شکل یا جدول و 15 مرجع ندارند. خوانندگان پزشکان، متخصصان بهداشت، اساتید، دانشجویان و سایرین علاقه مند به آموزش سرطان هستند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید