نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Commodity Markets
هلند | کشور |
۲٫۷۲۱ | Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
2405-8513 | ISSN |
2405-8505 | e-ISSN |
2016 تا کنون | مدت فعالیت |
Elsevier | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف مجله بازارهای کالا (JCM) انتشار تحقیقات با کیفیت بالا در تمام زمینه های اقتصادی و مالی مرتبط با بازارهای کالا خواهد بود. تحقیق ممکن است نظری، تجربی یا مرتبط با سیاست باشد. JCM بر اصالت، کیفیت و ارائه واضح تاکید خواهد کرد.
هدف این مجله همچنین تحریک گفتوگوی بینالمللی بین دانشگاهیان، شرکتکنندگان در صنعت، تجار، سرمایهگذاران و سیاستگذاران با منافع متقابل در بازارهای کالا است. وظیفه این مجله ارائه کارهای جاری در زمینه اقتصاد کالا و امور مالی است. موضوعات می تواند مربوط به مالی شدن بازارهای کالایی باشد. قیمت گذاری، پوشش ریسک و تحلیل ریسک مشتقات کالایی؛ حق بیمه ریسک در بازارهای کالایی؛ تجزیه و تحلیل گزینه واقعی برای سرمایه گذاری و تولید پروژه کالا. تخصیص سبد شامل کالاها؛ پیش بینی در بازارهای کالایی؛ تامین مالی شرکتی برای شرکت های در معرض کالا. تجزیه و تحلیل اقتصادسنجی/آماری بازارهای کالا. سازماندهی بازارهای کالایی؛ تنظیم بازارهای کالایی؛ تجارت کالاهای محلی و جهانی؛ و زنجیره تامین کالا بازارهای کالا در این زمینه عبارتند از بازارهای انرژی (شامل انرژی های تجدیدپذیر)، بازار فلزات، بازارهای معدنی، بازارهای کشاورزی، بازارهای دام و ماهی، بازارهای مشتقات آب و هوا، بازارهای انتشار، بازارهای کشتیرانی، آب و بازارهای مرتبط. این مجله بین رشته ای و فرا رشته ای همه بازارهای کالا را پوشش می دهد و بنابراین برای مخاطبان گسترده ای مرتبط است. بازارهای کالا نه تنها از علایق دانشگاهی برخوردارند، بلکه برای بسیاری از متخصصان، از جمله مدیران دارایی، مدیران صنعتی، بانکداران سرمایه گذاری، مدیران ریسک، و همچنین سیاست گذاران در دولت ها، بانک های مرکزی و موسسات فراملی بسیار مرتبط هستند.
برای سؤالات مربوط به مجله، لطفاً با [email protected] تماس بگیرید