نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Computing In Higher Education
آمریکا | کشور |
۲٫۶۲۷ | Impact Factor |
۳٫۵۸۱ | پنج ساله Impact Factor |
1042-1726 | ISSN |
1867-1233 | e-ISSN |
1989 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله محاسبات در آموزش عالی (JCHE) به درک ما از طراحی، توسعه و اجرای فرآیندها و فناوری های آموزشی در آموزش عالی کمک می کند. JCHE تحقیقات اصلی، بررسی متون، مطالعات اجرا و ارزیابی، و مقالات نظری، مفهومی و خط مشی را منتشر می کند که دیدگاه هایی را در مورد نقش فناوری آموزشی در بهبود دسترسی، مقرون به صرفه بودن و نتایج تحصیلات تکمیلی ارائه می کند. اولویت به مقالات اصلی مستند است که پایه قوی در تئوری یادگیری و/یا طراحی تحقیق آموزشی دقیق را نشان میدهند.