نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Consumer Affairs
آمریکا | کشور |
۲٫۱۳۱ | Impact Factor |
0022-0078 | ISSN |
1745-6606 | e-ISSN |
1967 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Consumer Affairs ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجله تجزیه و تحلیل تصمیمات و اقدامات فردی، تجاری و دولتی است که بر منافع مصرف کنندگان در بازار تأثیر می گذارد. از کمک های علوم اجتماعی و رفتاری، علوم مصرف، آموزش، ارتباطات، مددکاری اجتماعی، تجارت، قانون، مدیریت عمومی و سیاست عمومی استقبال می شود. مقالات پژوهشی، کاربردهای عملی و تفسیر خط مشی همگی در مجله جایگاهی دارند و در عین حال به وضوح از یکدیگر متمایز می شوند. تحقیقات در مورد موضوعات مرتبط با بازارهای مصرف ممکن است تجربی یا مفهومی باشد. بینش ها و شواهد مربوط به اهمیت عمل در بخش Trends and Applications مجله منتشر شده است. بخش بررسی و تفسیر به مقالاتی اختصاص داده شده است که دیدگاههای مبتنی بر شواهد را در مورد متون تحقیقاتی یا موضوعات خطمشی مهم برای مصرفکنندگان ارائه میکنند. مقالاتی که در تمام بخشهای مجله ارائه میشوند، در معرض بررسی دوسوکور همتا هستند.
کلید واژه ها
مجله امور مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، تحقیقات مصرف کننده، رفاه مصرف کننده، سواد مالی، سواد مصرف کننده