تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Consumer Affairs



Journal Of Consumer Affairs

آمریکا
کشور
۲٫۱۳۱
Impact Factor
0022-0078
ISSN
1745-6606
e-ISSN
1967 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

این مجله تجزیه و تحلیل تصمیمات و اقدامات فردی، تجاری و دولتی است که بر منافع مصرف کنندگان در بازار تأثیر می گذارد. از کمک های علوم اجتماعی و رفتاری، علوم مصرف، آموزش، ارتباطات، مددکاری اجتماعی، تجارت، قانون، مدیریت عمومی و سیاست عمومی استقبال می شود. مقالات پژوهشی، کاربردهای عملی و تفسیر خط مشی همگی در مجله جایگاهی دارند و در عین حال به وضوح از یکدیگر متمایز می شوند. تحقیقات در مورد موضوعات مرتبط با بازارهای مصرف ممکن است تجربی یا مفهومی باشد. بینش ها و شواهد مربوط به اهمیت عمل در بخش Trends and Applications مجله منتشر شده است. بخش بررسی و تفسیر به مقالاتی اختصاص داده شده است که دیدگاه‌های مبتنی بر شواهد را در مورد متون تحقیقاتی یا موضوعات خط‌مشی مهم برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند. مقالاتی که در تمام بخش‌های مجله ارائه می‌شوند، در معرض بررسی دوسوکور همتا هستند.

کلید واژه ها
مجله امور مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، تحقیقات مصرف کننده، رفاه مصرف کننده، سواد مالی، سواد مصرف کننده

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید