تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Consumer Culture


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۴٫۱۹۶
Impact Factor
1469-5405
ISSN
1741-2900
e-ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Consumer Culture

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Arts & Humanities
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ژورنال فرهنگ مصرف کننده یک مجله کاملاً بررسی شده است که از گسترش مداوم تحقیقات بین رشته ای متمرکز بر مصرف و فرهنگ مصرف حمایت و ترویج می کند و بحث ها و زمینه های اکتشاف را باز می کند. این مجله از دیدگاه جهانی و با تکیه بر تحقیقات تئوری و تجربی، نیاز به تعامل انتقادی با فرهنگ مصرف‌کننده مدرن و درک نقش مرکزی آن در فرآیندهای اجتماعی معاصر را منعکس می‌کند.

مجله فرهنگ مصرف کننده مقالات بسیاری از علوم اجتماعی و انسانی را گرد هم می آورد که فرهنگ مصرف در آنها تمرکز قابل توجهی داشته است. همچنین با دیدگاه‌های فراگیر معاصر در مورد دگرگونی اجتماعی، که همگی اهمیت بی‌سابقه‌ای به مصرف در درک فرآیندهای اجتماعی در سطوح محلی و جهانی می‌دهند، درگیر است.

مجله فرهنگ مصرف کننده طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با فرهنگ مصرف کننده را به موضوعاتی مانند:

جهانی شدن
خرید و بازاریابی
بدن
تجارت الکترونیک و جامعه اطلاعاتی
تقسیمات اجتماعی جنسیت، طبقه، جنسیت و قومیت
کالایی شدن
زیبایی شناسی و مجازی بودن
مطالعات علم و فناوری
انتقادات محیطی
فرهنگ عامه و مادی
هویت
سلیقه، سبک و مد
نظریه اجتماعی کلاسیک و معاصر
جامعه شناسی اقتصادی
کار
تولید و طراحی
مصرف رسانه ای و فرهنگی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید