تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Consumer Psychology



Journal Of Consumer Psychology

آمریکا
کشور
۵٫۶۶
Impact Factor
1057-7408
ISSN
1532-7663
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله روانشناسی مصرف کننده (JCP) مقالات تحقیقاتی با کیفیت بالا را منتشر می کند که هم از لحاظ نظری و هم از نظر تجربی به درک ما از روانشناسی رفتار مصرف کننده کمک می کند. JCP مجله رسمی Society for Consumer Psychology است. JCP مقالاتی را در زمینه هایی مانند قضاوت و فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده، نیازهای مصرف کننده، شکل گیری و تغییر نگرش، واکنش به ارتباطات متقاعدکننده، تجارب مصرف، پردازش اطلاعات مصرف کننده، روابط مصرف کننده و برند، عوامل عاطفی، شناختی و انگیزشی تعیین کننده رفتار مصرف کننده، خانواده منتشر می کند. و فرآیندهای تصمیم گیری گروهی و تفاوت های فرهنگی و فردی در رفتار مصرف کننده. بیشتر مقالات منتشر شده احتمالاً یافته‌های تجربی جدیدی را گزارش می‌کنند که در آزمایشگاه یا در آزمایش‌های میدانی به دست آمده‌اند که به نظریه موجود در تحقیقات مصرف‌کننده و روان‌شناسی کمک می‌کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید