تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Cultural Economics



Journal Of Cultural Economics

آمریکا
کشور
۲٫۳۱۵
Impact Factor
۲٫۶۴۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0885-2545
ISSN
1573-6997
e-ISSN
1977 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اقتصاد فرهنگی کاربرد تحلیل اقتصادی برای همه هنرهای خلاقانه و نمایشی، میراث فرهنگی و صنایع فرهنگی است، اعم از مالکیت عمومی یا خصوصی. به سازمان اقتصادی بخش فرهنگی و رفتار تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و دولت ها در آن بخش مربوط می شود. این موضوع شامل طیف وسیعی از رویکردها، جریان اصلی و رادیکال، نئوکلاسیک، اقتصاد رفاه، سیاست عمومی و اقتصاد نهادی است. سردبیران و هیئت تحریریه مجله اقتصاد فرهنگی به دنبال جلب توجه حرفه اقتصاد به این شاخه از اقتصاد هستند. همچنین کسانی که در رشته های مرتبط و هنرپیشگانی که به مسائل اقتصادی علاقه دارند. مجله اقتصاد فرهنگی مقالات اصلی را منتشر می کند که به توسعه نظری اقتصاد فرهنگی به عنوان موضوع، کاربرد تحلیل اقتصادی و اقتصادسنجی در حوزه فرهنگ و جنبه های اقتصادی سیاست فرهنگی می پردازد. علاوه بر مقالات کامل، مقالات کوتاه و نقد کتاب نیز منتشر شده است. به طور رسمی به عنوان: J Cult Econ ذکر شده است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید