تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Curriculum Studies



Journal Of Curriculum Studies

انگلستان
کشور
۲٫۱۸۳
Impact Factor
۲٫۲۲۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0022-0272
ISSN
1366-5839
e-ISSN
1968 تا 1977 و 1981 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Curriculum Studies ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2018 Impact Factor 1.420 رتبه‌بندی: 127/243 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2019 Thomson Reuters, 2018  Journal Citation Reports®   Journal of Curriculum Studies مشارکت‌های مفهومی غنی را در همه زمینه‌های مطالعات برنامه درسی، از جمله مواردی که از مطالعات اجتماعی، علوم تجربی، علوم اجتماعی مشتق شده‌اند، منتشر می‌کند. یا تحقیقات مرتبط با سیاست این مجله از مقالات نوآورانه‌ای استقبال می‌کند که روش‌هایی را که شرایط اجتماعی و نهادی آموزش و تحصیل در شکل‌دهی برنامه درسی، از جمله مطالعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، کمک می‌کند، تحلیل می‌کند. سیاست آموزشی؛ اصلاح مدرسه و رهبری؛ درس دادن؛ تربیت معلم؛ توسعه برنامه درسی؛ و ارزیابی و پاسخگویی. Journal of Curriculum Studies  از هیچ روش یا نظریه خاصی پیروی نمی کند. این مجله به‌عنوان منبع بین‌المللی اصلی برای تحقیقات برنامه درسی، مقالاتی را منتشر می‌کند که در دسترس همه جوامع ملی، فرهنگی و رشته‌ای تعریف شده که خوانندگان را تشکیل می‌دهند. خط مشی بررسی همتایان: تمام مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری خارجی توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید