نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Curriculum Studies
انگلستان | کشور |
۲٫۱۸۳ | Impact Factor |
۲٫۲۲۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0022-0272 | ISSN |
1366-5839 | e-ISSN |
1968 تا 1977 و 1981 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2018 Impact Factor 1.420 رتبهبندی: 127/243 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2019 Thomson Reuters, 2018 Journal Citation Reports® Journal of Curriculum Studies مشارکتهای مفهومی غنی را در همه زمینههای مطالعات برنامه درسی، از جمله مواردی که از مطالعات اجتماعی، علوم تجربی، علوم اجتماعی مشتق شدهاند، منتشر میکند. یا تحقیقات مرتبط با سیاست این مجله از مقالات نوآورانهای استقبال میکند که روشهایی را که شرایط اجتماعی و نهادی آموزش و تحصیل در شکلدهی برنامه درسی، از جمله مطالعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، کمک میکند، تحلیل میکند. سیاست آموزشی؛ اصلاح مدرسه و رهبری؛ درس دادن؛ تربیت معلم؛ توسعه برنامه درسی؛ و ارزیابی و پاسخگویی. Journal of Curriculum Studies از هیچ روش یا نظریه خاصی پیروی نمی کند. این مجله بهعنوان منبع بینالمللی اصلی برای تحقیقات برنامه درسی، مقالاتی را منتشر میکند که در دسترس همه جوامع ملی، فرهنگی و رشتهای تعریف شده که خوانندگان را تشکیل میدهند. خط مشی بررسی همتایان: تمام مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری خارجی توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.