تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Destination Marketing & Management



Journal Of Destination Marketing & Management

انگلستان
کشور
۶٫۹۵۲
Impact Factor
2212-571X
ISSN
2212-5752
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بازاریابی و مدیریت مقصد (JDMM) با ارائه درک انتقادی از تمام جنبه‌های بازاریابی و مدیریت مقصد، به عنوان یک مجله بین‌المللی پیشرو برای مطالعه مقاصد گردشگری، از آنجایی که آنها در سیاست، برنامه‌ریزی، اقتصادی خاص خود قرار دارند، می‌باشد. زمینه های جغرافیایی و تاریخی
JDMM به دنبال توسعه یک درک نظری قوی از بازاریابی و مدیریت مقصد با استفاده از دانش برگرفته از وسعت کامل رویکردهای انضباطی برای مطالعه مقاصد است. این به دنبال تقویت توسعه حیاتی حوزه، گسترش مرزهای دانش در این زمینه و ایجاد یک انجمن بین المللی برای تبادل ایده است.
بنابراین هدف JDMM انتشار مقالات و بررسی های تحقیقاتی به روز، با کیفیت بالا و اصلی است. به این ترتیب، مجله آرزو دارد که پر جنب و جوش، جذاب و در دسترس باشد، اما در عین حال یکپارچه و چالش برانگیز باشد. کسانی که در رویکرد بین رشته ای بازاریابی و مدیریت، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، جغرافیا، جامعه شناسی، روانشناسی، مردم شناسی، خرده فروشی، سیاست گذاری و مدیریت عمومی مقاصد گردشگری دخیل هستند، مجله مورد علاقه خاص را خواهند یافت.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید