| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Destination Marketing & Management
| انگلستان | کشور |
| ۶٫۹۵۲ | Impact Factor |
| 2212-571X | ISSN |
| 2212-5752 | e-ISSN |
| 2012 تا کنون | مدت فعالیت |
| Elsevier | ناشر |
| www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Destination Marketing and Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی و مدیریت مقصد (JDMM) با ارائه درک انتقادی از تمام جنبههای بازاریابی و مدیریت مقصد، به عنوان یک مجله بینالمللی پیشرو برای مطالعه مقاصد گردشگری، از آنجایی که آنها در سیاست، برنامهریزی، اقتصادی خاص خود قرار دارند، میباشد. زمینه های جغرافیایی و تاریخی
JDMM به دنبال توسعه یک درک نظری قوی از بازاریابی و مدیریت مقصد با استفاده از دانش برگرفته از وسعت کامل رویکردهای انضباطی برای مطالعه مقاصد است. این به دنبال تقویت توسعه حیاتی حوزه، گسترش مرزهای دانش در این زمینه و ایجاد یک انجمن بین المللی برای تبادل ایده است.
بنابراین هدف JDMM انتشار مقالات و بررسی های تحقیقاتی به روز، با کیفیت بالا و اصلی است. به این ترتیب، مجله آرزو دارد که پر جنب و جوش، جذاب و در دسترس باشد، اما در عین حال یکپارچه و چالش برانگیز باشد. کسانی که در رویکرد بین رشته ای بازاریابی و مدیریت، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، جغرافیا، جامعه شناسی، روانشناسی، مردم شناسی، خرده فروشی، سیاست گذاری و مدیریت عمومی مقاصد گردشگری دخیل هستند، مجله مورد علاقه خاص را خواهند یافت.