تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal of Digital and Social Media Marketing


انگلستان
کشور
2050-0076
ISSN
2050-0084
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Henry Stewart Publications
ناشر
www.henrystewartpublications.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Digital and Social Media Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله دیجیتال و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مهم‌ترین مجله حرفه‌ای و معتبر برای همه کسانی است که در بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از کانال‌های دیجیتال درگیر هستند. هدف اصلی آن ارائه یک انجمن معتبر و متمرکز بر پزشک برای حمایت از توسعه حرفه ای همه کسانی است که در این زمینه کار می کنند یا وارد آن می شوند. به این ترتیب، محتوای مجله هم ارتباط مستقیم با بازاریابی دیجیتال دارد و هم از نظر فکری دقیق.
هر فصل 100 صفحه ای که به صورت فصلی منتشر می شود و توسط هیئت تحریریه برجسته ای از کارشناسان بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی هدایت می شود، مقالات کاربردی و عمیقی را ارائه می دهد که توسط متخصصان برجسته در مورد تفکر، استراتژی ها، تکنیک ها و گرایش های جدید نوشته شده است، به علاوه آخرین بهترین روش و تجزیه و تحلیل دقیق نحوه استفاده برندهای پیشرو از بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی در سراسر جهان. مقالات بر روی کاربران نهایی و برندهایی که آنها را نمایندگی می‌کنند تمرکز می‌کنند، چالش‌هایی را که با آن‌ها روبرو هستند و نحوه مقابله با آن‌ها را مستند می‌کنند، با مطالعات موردی از بازاریابان دیجیتال پیشرو برای ارزیابی سازمان شما.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید