تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Diversity In Higher Education


آمریکا
کشور
۲٫۷۰۳
Impact Factor
1938-8926
ISSN
1938-8934
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
APA
ناشر
www.apa.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

از منظر چند رشته ای، این فصلنامه بینش هایی را در مورد نظریه و تحقیق ارائه می دهد که می تواند به هدایت تلاش های مؤسسات آموزش عالی در جهت تعالی فراگیر کمک کند.

مجله تنوع در آموزش عالی عمدتاً تحقیقات تجربی متمرکز بر موضوعات مربوط به مسائل مربوط به تنوع، برابری، و گنجاندن در محیط‌های پس از دبیرستان را منتشر می‌کند. دست‌نوشته‌های ما به تجربیات و نتایج افراد از جوامعی می‌پردازند که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند و از آنها حمایت نمی‌کنند، با تمرکز بر موانع و چالش‌های سازمانی، الگوهای دسترسی و دستاوردها، و تأثیر تعامل با دانشجویان، اساتید و مدیران مختلف.

ما همچنین علاقه مند به کارهایی هستیم که موضوعات مربوط به آموزش و یادگیری، توسعه و اجرای خط مشی، و رهبری و تغییر سازمانی در محیط های یادگیری متنوع را بررسی می کند. ما متعهد به انتشار کارهایی هستیم که از تلاش‌ها برای تغییر موسسات، الهام بخشیدن به همکاران، مشارکت دادن رهبران دانشگاه، دولتی و بخش خصوصی و بیان نتایج شایسته فرهنگی حمایت می‌کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید