نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Diversity In Higher Education
آمریکا | کشور |
۲٫۷۰۳ | Impact Factor |
1938-8926 | ISSN |
1938-8934 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
APA | ناشر |
www.apa.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
از منظر چند رشته ای، این فصلنامه بینش هایی را در مورد نظریه و تحقیق ارائه می دهد که می تواند به هدایت تلاش های مؤسسات آموزش عالی در جهت تعالی فراگیر کمک کند.
مجله تنوع در آموزش عالی عمدتاً تحقیقات تجربی متمرکز بر موضوعات مربوط به مسائل مربوط به تنوع، برابری، و گنجاندن در محیطهای پس از دبیرستان را منتشر میکند. دستنوشتههای ما به تجربیات و نتایج افراد از جوامعی میپردازند که کمتر از آنها نمایندگی میکنند و از آنها حمایت نمیکنند، با تمرکز بر موانع و چالشهای سازمانی، الگوهای دسترسی و دستاوردها، و تأثیر تعامل با دانشجویان، اساتید و مدیران مختلف.
ما همچنین علاقه مند به کارهایی هستیم که موضوعات مربوط به آموزش و یادگیری، توسعه و اجرای خط مشی، و رهبری و تغییر سازمانی در محیط های یادگیری متنوع را بررسی می کند. ما متعهد به انتشار کارهایی هستیم که از تلاشها برای تغییر موسسات، الهام بخشیدن به همکاران، مشارکت دادن رهبران دانشگاه، دولتی و بخش خصوصی و بیان نتایج شایسته فرهنگی حمایت میکند.