تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Early Childhood Literacy


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۲٫۷۶۹
Impact Factor
1468-7984
ISSN
1741-2919
e-ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Early Childhood Literacy

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Journal of Early Childhood Literacy یک مجله بین المللی با داوری کامل است. از زمان تأسیس آن در سال 2001، JECL به سرعت به صدای متمایز و پیشرو در تحقیقات در زمینه سوادآموزی در دوران کودکی، با طیف چند ملیتی از مشارکت کنندگان و خوانندگان تبدیل شده است. تاکید اصلی در این مجله بر مقالاتی است که در مورد موضوعات مرتبط با ماهیت، عملکرد و استفاده از سواد در دوران کودکی تحقیق می کنند. این شامل تاریخچه، توسعه، استفاده، یادگیری و آموزش سواد، و همچنین خط مشی و استراتژی است. مقالات پژوهشی ممکن است جنبه‌های نظری، روش‌شناختی، استراتژیک یا کاربردی سوادآموزی دوران کودکی را مورد بررسی قرار دهند و می‌توانند مروری بر موضوعات پژوهشی باشند. JECL هم انجمنی برای بحث درباره موضوع سوادآموزی در دوران کودکی است و هم منبعی برای کسانی که در این زمینه کار می کنند. سواد به طور کلی تعریف شده است. JECL روی محدوده سنی 0-8 تمرکز دارد.

علاقه اصلی ما به کار تجربی آن دسته از مطالعاتی است که در محیط های معتبر یا طبیعی قرار دارند. این امر مجله را از سایرین در منطقه متمایز می کند. بنابراین، JECL تمایل به کار کیفی دارد، اما همچنین برای تحقیق با استفاده از روش‌های کمی باز است. این مجله چند رشته ای است. ما از ارسال‌هایی با زمینه‌های رشته‌ای متنوع از جمله: آموزش، روان‌شناسی فرهنگی، مطالعات سوادآموزی، جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، مطالعات تاریخی و فرهنگی، زبان‌شناسی کاربردی و نشانه‌شناسی استقبال می‌کنیم.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید