نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Early Childhood Literacy
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۲٫۷۶۹ | Impact Factor |
1468-7984 | ISSN |
1741-2919 | e-ISSN |
2001 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Journal of Early Childhood Literacy یک مجله بین المللی با داوری کامل است. از زمان تأسیس آن در سال 2001، JECL به سرعت به صدای متمایز و پیشرو در تحقیقات در زمینه سوادآموزی در دوران کودکی، با طیف چند ملیتی از مشارکت کنندگان و خوانندگان تبدیل شده است. تاکید اصلی در این مجله بر مقالاتی است که در مورد موضوعات مرتبط با ماهیت، عملکرد و استفاده از سواد در دوران کودکی تحقیق می کنند. این شامل تاریخچه، توسعه، استفاده، یادگیری و آموزش سواد، و همچنین خط مشی و استراتژی است. مقالات پژوهشی ممکن است جنبههای نظری، روششناختی، استراتژیک یا کاربردی سوادآموزی دوران کودکی را مورد بررسی قرار دهند و میتوانند مروری بر موضوعات پژوهشی باشند. JECL هم انجمنی برای بحث درباره موضوع سوادآموزی در دوران کودکی است و هم منبعی برای کسانی که در این زمینه کار می کنند. سواد به طور کلی تعریف شده است. JECL روی محدوده سنی 0-8 تمرکز دارد.
علاقه اصلی ما به کار تجربی آن دسته از مطالعاتی است که در محیط های معتبر یا طبیعی قرار دارند. این امر مجله را از سایرین در منطقه متمایز می کند. بنابراین، JECL تمایل به کار کیفی دارد، اما همچنین برای تحقیق با استفاده از روشهای کمی باز است. این مجله چند رشته ای است. ما از ارسالهایی با زمینههای رشتهای متنوع از جمله: آموزش، روانشناسی فرهنگی، مطالعات سوادآموزی، جامعهشناسی، مردمشناسی، مطالعات تاریخی و فرهنگی، زبانشناسی کاربردی و نشانهشناسی استقبال میکنیم.