نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Economic Education
آمریکا | کشور |
۱٫۰۳ | Impact Factor |
۱٫۳۰۲ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0022-0485 | ISSN |
2152-4068 | e-ISSN |
1969 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش اقتصاد مقالاتی بدیع در زمینه آموزش اقتصاد ارائه می دهد. در صفحات آن، محققان برجسته، نوآوری ها در تکنیک ها، مواد و برنامه های آموزشی را ارزیابی می کنند. مدرسان اقتصاد مقدماتی تا تحصیلات تکمیلی مجله را منبعی ضروری برای محتوا و آموزش در رسانههای مختلف میدانند. مجله آموزش اقتصادی با همکاری کمیته مشورتی آموزش اقتصادی انجمن اقتصادی آمریکا به صورت فصلی منتشر می شود. دستنوشتههای مجله آموزش اقتصادی باید در یکی از دستههای زیر قرار گیرند: پژوهش در آموزش اقتصادی: مطالعات نظری و تجربی اصلی که با تحلیل و ارزیابی روشهای تدریس، نگرشها و علایق یادگیری، مواد یا فرآیندها سروکار دارند. محتوای اقتصادی: موضوعات اساسی، ایدههای جدید و یافتههای پژوهشی در اقتصاد که ممکن است در آموزش اقتصاد تأثیر بگذارد یا از آنها استفاده شود. دستورالعمل اقتصادی: نوآوری در آموزش، سخت افزار، مواد و روش های درمان موضوعات سنتی و جدیدتر. مسائل مربوط به نحوه تدریس اقتصاد مورد تاکید قرار می گیرد. آنلاین: بخش آنلاین، مطالب نمونه ای را برای آموزش و یادگیری اقتصاد مشخص می کند که تعاملی است یا به شکل دیگری برای قالب صفحه چاپی سنتی مناسب نیست. این شامل کارهای غیرتجاری توسط اقتصاددانان و مربیانی است که در حال ایجاد مواد آموزشی با استفاده از فناوری الکترونیکی نوآور هستند. ویژگیها و اطلاعات: گزارشهایی درباره وضعیت و رویدادهایی که بر اقتصاددانان دانشگاهی تأثیر میگذارند (بازار کار، وضعیت زنان و اقلیتها، و تحولات در برنامههای تحصیلات تکمیلی و کارشناسی). نسخههای خطی معمولاً توسط دو یا چند داور ارزیابی میشوند. نظرات مربوط به نویسنده ارائه خواهد شد، اما نسخه های خطی مسترد نخواهد شد. مطالب ارسالی باید واضح و مختصر باشد. نویسندگان باید در نظر داشته باشند که خوانندگان ما اقتصاددانان و مربیانی هستند که آمادگی های متنوعی در زمینه اقتصاد، آمار و تئوری آموزشی دارند. پس از پذیرش نسخه خطی، نویسندگان دستورالعمل هایی در مورد ارسال یک دیسک دریافت خواهند کرد. پس از انتشار مقالات در مجله، و به عنوان شرط آن انتشار، از نویسندگان انتظار می رود که داده های خود را در دسترس کسانی قرار دهند که از آنها درخواست می کنند. خط مشی بررسی همتایان: مقالات منتشر شده در این مجله تحت بررسی ویراستار و بررسی همتایان قرار گرفته اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, LLC, 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.