تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Economic Education



Journal Of Economic Education

آمریکا
کشور
۱٫۰۳
Impact Factor
۱٫۳۰۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0022-0485
ISSN
2152-4068
e-ISSN
1969 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله آموزش اقتصاد مقالاتی بدیع در زمینه آموزش اقتصاد ارائه می دهد. در صفحات آن، محققان برجسته، نوآوری ها در تکنیک ها، مواد و برنامه های آموزشی را ارزیابی می کنند. مدرسان اقتصاد مقدماتی تا تحصیلات تکمیلی مجله را منبعی ضروری برای محتوا و آموزش در رسانه‌های مختلف می‌دانند. مجله آموزش اقتصادی با همکاری کمیته مشورتی آموزش اقتصادی انجمن اقتصادی آمریکا به صورت فصلی منتشر می شود. دست‌نوشته‌های مجله آموزش اقتصادی باید در یکی از دسته‌های زیر قرار گیرند: پژوهش در آموزش اقتصادی: مطالعات نظری و تجربی اصلی که با تحلیل و ارزیابی روش‌های تدریس، نگرش‌ها و علایق یادگیری، مواد یا فرآیندها سروکار دارند. محتوای اقتصادی: موضوعات اساسی، ایده‌های جدید و یافته‌های پژوهشی در اقتصاد که ممکن است در آموزش اقتصاد تأثیر بگذارد یا از آنها استفاده شود. دستورالعمل اقتصادی: نوآوری در آموزش، سخت افزار، مواد و روش های درمان موضوعات سنتی و جدیدتر. مسائل مربوط به نحوه تدریس اقتصاد مورد تاکید قرار می گیرد. آنلاین: بخش آنلاین، مطالب نمونه ای را برای آموزش و یادگیری اقتصاد مشخص می کند که تعاملی است یا به شکل دیگری برای قالب صفحه چاپی سنتی مناسب نیست. این شامل کارهای غیرتجاری توسط اقتصاددانان و مربیانی است که در حال ایجاد مواد آموزشی با استفاده از فناوری الکترونیکی نوآور هستند. ویژگی‌ها و اطلاعات: گزارش‌هایی درباره وضعیت و رویدادهایی که بر اقتصاددانان دانشگاهی تأثیر می‌گذارند (بازار کار، وضعیت زنان و اقلیت‌ها، و تحولات در برنامه‌های تحصیلات تکمیلی و کارشناسی). نسخه‌های خطی معمولاً توسط دو یا چند داور ارزیابی می‌شوند. نظرات مربوط به نویسنده ارائه خواهد شد، اما نسخه های خطی مسترد نخواهد شد. مطالب ارسالی باید واضح و مختصر باشد. نویسندگان باید در نظر داشته باشند که خوانندگان ما اقتصاددانان و مربیانی هستند که آمادگی های متنوعی در زمینه اقتصاد، آمار و تئوری آموزشی دارند. پس از پذیرش نسخه خطی، نویسندگان دستورالعمل هایی در مورد ارسال یک دیسک دریافت خواهند کرد. پس از انتشار مقالات در مجله، و به عنوان شرط آن انتشار، از نویسندگان انتظار می رود که داده های خود را در دسترس کسانی قرار دهند که از آنها درخواست می کنند. خط مشی بررسی همتایان: مقالات منتشر شده در این مجله تحت بررسی ویراستار و بررسی همتایان قرار گرفته اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, LLC, 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106   نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید