تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Education For Teaching



Journal Of Education For Teaching

انگلستان
کشور
۱٫۹۷۸
Impact Factor
۲٫۵۲۸
پنج ساله Impact Factor
0260-7476
ISSN
1360-0540
e-ISSN
1981 تا 1998 و 2001 تا 2003 و 2005 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Education for Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش برای تدریس (JET) کمک های اصلی، مهم و دقیق را در زمینه آموزش، اعم از ابتدایی و مداوم، معلمان منتشر می کند. این مجله «آموزش معلمان» را در گسترده‌ترین مفهوم تفسیر می‌کند، که شامل مقالاتی از یا در مورد کار کارکنان دانشگاهی درگیر و مسئول آموزش اولیه معلمان، توسعه حرفه‌ای مستمر و حوزه وسیع تحقیق در زمینه مشارکت آموزش عالی می‌شود. سهم بخش در آموزش معلمان JET از بحث های علمی در مورد موضوعات جدید در این زمینه، که شامل تحلیل های اصلی و دقیق از سیاست ها و شیوه های مربوط به آماده سازی افراد برای کار در آموزش در هر سطحی است، استقبال می کند. JET مطالعات تجربی نظری، مفهومی و کیفی یا کمی، پروژه‌های تحقیقاتی تامین مالی شده و مقالات مروری را منتشر می‌کند که به عنوان ارزیابی انتقادی از مطالب خلاصه شده ارائه می‌شود. دو نوع مقاله در JET منتشر می شود: مقالات تحقیقاتی اساسی تا 7000 کلمه و قطعات کوتاه تا حداکثر 1000 کلمه که تحقیقات در حال پیشرفت را توصیف می کنند. بخش‌های تحقیقاتی در حال پیشرفت، یافته‌های اولیه یک پروژه بزرگ‌تر را که هنوز در حال انجام است، نشان می‌دهد و خبر از مقالات اساسی در آینده می‌دهد. اطلاعات بیشتر در مورد ارائه مقالات برای JET را می توان در دستورالعمل برای نویسندگان یافت. لطفاً توجه داشته باشید، از 1 ژانویه 2022، JET دیگر مقالات جدید پژوهش در عمل را برای بررسی نمی‌پذیرد. هر گونه ارسالی که قبل از 31 دسامبر 2021 دریافت شود، به‌علاوه هر گونه تجدیدنظری که برای ارسال‌هایی که قبلاً در حال انجام است، مورد بررسی قرار می‌گیرد. در همه حال باید بر بعد بین المللی اثر ارائه شده تاکید شود تا برای خوانندگان ما در سراسر جهان جالب باشد. دست‌نوشته‌ها باید مبتکرانه باشند، نظریه‌پردازی کاملاً موجهی را نشان دهند، اهمیت قانع‌کننده و به خوبی برای حوزه آموزش معلمان فراتر از زمینه‌ای که پژوهش در آن انجام شده است، از روش‌شناسی انتخاب شده انتقادی استفاده کرده و به انگلیسی دقیق انگلیسی نوشته شده باشد. اگر ارائه تحقیقاتی که شامل جمع آوری داده ها از شرکت کنندگان است، توصیف پروتکل های اخلاقی مورد استفاده ضروری است. ویراستار اجرایی خوشحال است که به هر نویسنده(هایی) که ممکن است مطمئن نباشند مقاله(های) آنها برای مجله مناسب هستند، توصیه می کند. بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی منتشر شده در این مجله، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور بین‌المللی ناشناس، تحت بررسی دقیق قرار گرفته‌اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید