نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Education Policy
انگلستان | کشور |
۴٫۰۸۹ | Impact Factor |
۴٫۹۵۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0268-0939 | ISSN |
1464-5106 | e-ISSN |
1986 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اهداف و دامنه مجله سیاست آموزشی (JEP) تحقیقاتی اصیل، انتقادی و نظری را منتشر میکند که در مورد سیاستگذاری، اجرای خطمشی و تأثیر سیاست در همه سطوح، و در داخل و در همه حوزههای آموزش رسمی و غیررسمی بحث، تجزیه و تحلیل و بحث میکند. این مجله از مقالاتی استقبال می کند که روش ها یا مفاهیم نوآورانه ای را ارائه می دهند یا با اشکال اصلی تجزیه و تحلیل یا ارائه آزمایش می کنند. تجزیه و تحلیل انتقادی و آگاهانه نظری یک معیار کلیدی برای در نظر گرفتن مناسب بودن مقاله برای JEP است. احتمالاً این بدان معناست که یک مقاله اثرات و پیامدهای انواع مختلف سیاستهای خاص و تأثیر سیاست بر گروههای مختلف اجتماعی را در نظر میگیرد. در اکثر مقالاتی که منتشر می کنیم، این ملاحظات از طریق استفاده از مفاهیم نظری حاصل می شود که ممکن است شامل مفاهیم پسا ساختاری، فمینیستی، پسااستعماری، اقتصاد سیاسی فرهنگی، معرفت شناسی پسا پوزیتیویستی و/یا باشد، اما محدود به آنها نیست. جهت گیری های دیگر این مجله به تجزیه و تحلیل و نظریهپردازی خطمشیهایی علاقهمند است که قابل جابهجایی است، که علاقه عمومی و ارتباط با مخاطبان جهانی دارد - به عنوان مثال، مطالعات موردی سیاست ملی باید از نظر مفهومی و/یا روششناختی قابل تعمیم باشد. این دومین معیار کلیدی در مورد مناسب بودن مقاله برای انتشار در JEP است. ما البته به جزئیات سیاست در یک بافت ملی خاص علاقه مندیم، اما همچنین در نظر می گیریم که خواننده از یک بافت ملی متفاوت چه چیزی را با آنها خواهد برد؟ پیامدهای بین المللی تحلیل چیست؟ اینها باید به صراحت بیان شود. معیار سوم ما: اگر مقاله تجربی است، لطفاً اطمینان حاصل کنید که بحث روششناختی کافی است و دقت و انعکاس را در تولید، تحلیل و توضیح دادههای تحقیق نشان میدهد. این مجله یک انجمن برای بحث های نظری، و همچنین مطالعات تاریخی، فلسفی و تطبیقی، در کشورهای مختلف، زمینه ها و سطوح آموزشی ارائه می دهد. مجله سیاست آموزشی که منبعی ارزشمند برای دانشگاهیان، محققان، مربیان و سیاستگذاران است، بینش دقیق و بدیع را در مورد توسعه سیاست آموزشی، پیامدها و تأثیر جهانی ارائه می دهد. مجله سیاست آموزشی انواع مقاله های زیر را می پذیرد: مقالات اصلی، نقد کتاب. به استفان بال، یکی از سردبیران مجله سیاست آموزشی گوش دهید که این مجله را معرفی می کند. لطفاً توجه داشته باشید که این مجله فقط نسخه های خطی را به زبان انگلیسی منتشر می کند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. خوانندگان: تحلیلگران و پژوهشگران سیاست، معلمان، مدیران آموزشی، مدیران آموزشی و جامعه شناسان آموزش و پرورش. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.