تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Education Policy



Journal Of Education Policy

انگلستان
کشور
۴٫۰۸۹
Impact Factor
۴٫۹۵۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0268-0939
ISSN
1464-5106
e-ISSN
1986 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اهداف و دامنه   مجله سیاست آموزشی (JEP) تحقیقاتی اصیل، انتقادی و نظری را منتشر می‌کند که در مورد سیاست‌گذاری، اجرای خط‌مشی و تأثیر سیاست در همه سطوح، و در داخل و در همه حوزه‌های آموزش رسمی و غیررسمی بحث، تجزیه و تحلیل و بحث می‌کند. این مجله از مقالاتی استقبال می کند که روش ها یا مفاهیم نوآورانه ای را ارائه می دهند یا با اشکال اصلی تجزیه و تحلیل یا ارائه آزمایش می کنند. تجزیه و تحلیل انتقادی و آگاهانه نظری یک معیار کلیدی برای در نظر گرفتن مناسب بودن مقاله برای JEP است. احتمالاً این بدان معناست که یک مقاله اثرات و پیامدهای انواع مختلف سیاست‌های خاص و تأثیر سیاست بر گروه‌های مختلف اجتماعی را در نظر می‌گیرد. در اکثر مقالاتی که منتشر می کنیم، این ملاحظات از طریق استفاده از مفاهیم نظری حاصل می شود که ممکن است شامل مفاهیم پسا ساختاری، فمینیستی، پسااستعماری، اقتصاد سیاسی فرهنگی، معرفت شناسی پسا پوزیتیویستی و/یا باشد، اما محدود به آنها نیست. جهت گیری های دیگر این مجله به تجزیه و تحلیل و نظریه‌پردازی خط‌مشی‌هایی علاقه‌مند است که قابل جابه‌جایی است، که علاقه عمومی و ارتباط با مخاطبان جهانی دارد - به عنوان مثال، مطالعات موردی سیاست ملی باید از نظر مفهومی و/یا روش‌شناختی قابل تعمیم باشد. این دومین معیار کلیدی در مورد مناسب بودن مقاله برای انتشار در JEP است. ما البته به جزئیات سیاست در یک بافت ملی خاص علاقه مندیم، اما همچنین در نظر می گیریم که خواننده از یک بافت ملی متفاوت چه چیزی را با آنها خواهد برد؟ پیامدهای بین المللی تحلیل چیست؟ اینها باید به صراحت بیان شود. معیار سوم ما: اگر مقاله تجربی است، لطفاً اطمینان حاصل کنید که بحث روش‌شناختی کافی است و دقت و انعکاس را در تولید، تحلیل و توضیح داده‌های تحقیق نشان می‌دهد. این مجله یک انجمن برای بحث های نظری، و همچنین مطالعات تاریخی، فلسفی و تطبیقی، در کشورهای مختلف، زمینه ها و سطوح آموزشی ارائه می دهد. مجله سیاست آموزشی که منبعی ارزشمند برای دانشگاهیان، محققان، مربیان و سیاستگذاران است، بینش دقیق و بدیع را در مورد توسعه سیاست آموزشی، پیامدها و تأثیر جهانی ارائه می دهد. مجله سیاست آموزشی انواع مقاله های زیر را می پذیرد: مقالات اصلی، نقد کتاب. به استفان بال، یکی از سردبیران مجله سیاست آموزشی گوش دهید که این مجله را معرفی می کند. لطفاً توجه داشته باشید که این مجله فقط نسخه های خطی را به زبان انگلیسی منتشر می کند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. خوانندگان: تحلیلگران و پژوهشگران سیاست، معلمان، مدیران آموزشی، مدیران آموزشی و جامعه شناسان آموزش و پرورش. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید