نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Educational And Behavioral Statistics
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
۳٫۲۸۸ | Impact Factor |
1076-9986 | ISSN |
1935-1054 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آمارهای آموزشی و رفتاری که به طور مشترک توسط انجمن تحقیقات آموزشی آمریکا و انجمن آماری آمریکا حمایت میشود، مقالاتی را منتشر میکند که اصیل هستند و روشهایی را ارائه میدهند که برای کسانی که مشکلات و مسائل مربوط به تحقیقات آموزشی یا رفتاری را مطالعه میکنند مفید است. مقالات معمولی روش های جدیدی را برای تحلیل معرفی می کنند. بررسی های انتقادی از روش های فعلی، ارائه های آموزشی روش های کمتر شناخته شده، و برنامه های کاربردی جدید از روش های از قبل شناخته شده نیز مورد توجه است. مقالاتی که در مورد تکنیکهای آماری بدون علاقه آموزشی یا رفتاری خاص یا تمرکز بر نتایج اساسی بدون توسعه روشها یا مدلهای آماری جدید یا استفاده بدیع از روشهای موجود، اولویت کمتری دارند. مطالعات شبیهسازی، چه برای نشان دادن ویژگیهای یک روش موجود و چه برای مقایسه چندین روش موجود (بدون ارائه روش جدید)، از اولویت پایینی برخوردار هستند.
مجله آمارهای آموزشی و رفتاری دریچهای برای مقالاتی فراهم میکند که اصیل هستند و روشهایی را ارائه میدهند که برای کسانی که مسائل و مسائل مربوط به تحقیقات آموزشی یا رفتاری را مطالعه میکنند مفید است. مقالههای معمولی روشهای جدید تحلیل را معرفی میکنند، ویژگیهای این روشها را ارائه میکنند و نمونهای از استفاده در تحقیقات آموزشی یا رفتاری را ارائه میکنند. بررسی های انتقادی از روش های فعلی، ارائه های آموزشی روش های کمتر شناخته شده، و برنامه های کاربردی جدید از روش های قبلا شناخته شده نیز گاهی اوقات پذیرفته می شود. مقالاتی که در مورد تکنیکهای آماری بدون علاقه آموزشی یا رفتاری خاص یا تمرکز بر نتایج اساسی بدون توسعه روشها یا مدلهای آماری جدید یا استفاده بدیع از روشهای موجود، اولویت کمتری دارند. مطالعات شبیهسازی، چه برای نشان دادن ویژگیهای یک روش موجود و چه برای مقایسه چندین روش موجود (بدون ارائه روش جدید)، از اولویت پایینی برخوردار هستند.