تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Educational And Behavioral Statistics


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
۳٫۲۸۸
Impact Factor
1076-9986
ISSN
1935-1054
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Educational And Behavioral Statistics

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آمارهای آموزشی و رفتاری که به طور مشترک توسط انجمن تحقیقات آموزشی آمریکا و انجمن آماری آمریکا حمایت می‌شود، مقالاتی را منتشر می‌کند که اصیل هستند و روش‌هایی را ارائه می‌دهند که برای کسانی که مشکلات و مسائل مربوط به تحقیقات آموزشی یا رفتاری را مطالعه می‌کنند مفید است. مقالات معمولی روش های جدیدی را برای تحلیل معرفی می کنند. بررسی های انتقادی از روش های فعلی، ارائه های آموزشی روش های کمتر شناخته شده، و برنامه های کاربردی جدید از روش های از قبل شناخته شده نیز مورد توجه است. مقالاتی که در مورد تکنیک‌های آماری بدون علاقه آموزشی یا رفتاری خاص یا تمرکز بر نتایج اساسی بدون توسعه روش‌ها یا مدل‌های آماری جدید یا استفاده بدیع از روش‌های موجود، اولویت کمتری دارند. مطالعات شبیه‌سازی، چه برای نشان دادن ویژگی‌های یک روش موجود و چه برای مقایسه چندین روش موجود (بدون ارائه روش جدید)، از اولویت پایینی برخوردار هستند.

مجله آمارهای آموزشی و رفتاری دریچه‌ای برای مقالاتی فراهم می‌کند که اصیل هستند و روش‌هایی را ارائه می‌دهند که برای کسانی که مسائل و مسائل مربوط به تحقیقات آموزشی یا رفتاری را مطالعه می‌کنند مفید است. مقاله‌های معمولی روش‌های جدید تحلیل را معرفی می‌کنند، ویژگی‌های این روش‌ها را ارائه می‌کنند و نمونه‌ای از استفاده در تحقیقات آموزشی یا رفتاری را ارائه می‌کنند. بررسی های انتقادی از روش های فعلی، ارائه های آموزشی روش های کمتر شناخته شده، و برنامه های کاربردی جدید از روش های قبلا شناخته شده نیز گاهی اوقات پذیرفته می شود. مقالاتی که در مورد تکنیک‌های آماری بدون علاقه آموزشی یا رفتاری خاص یا تمرکز بر نتایج اساسی بدون توسعه روش‌ها یا مدل‌های آماری جدید یا استفاده بدیع از روش‌های موجود، اولویت کمتری دارند. مطالعات شبیه‌سازی، چه برای نشان دادن ویژگی‌های یک روش موجود و چه برای مقایسه چندین روش موجود (بدون ارائه روش جدید)، از اولویت پایینی برخوردار هستند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید