| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Journal Of Educational And Behavioral Statistics
 ناشری با نام    مشابه ناشر این مجله در  لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.   | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)   | 
 ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.  | |
| آمریکا | کشور  | 
| ۳٫۲۸۸ | Impact Factor  | 
| 1076-9986 | ISSN  | 
| 1935-1054 | e-ISSN  | 
| 1996 تا کنون | مدت فعالیت  | 
| SAGE | ناشر  | 
| journals.sagepub.com | سایت مجله  | 
                            ISI                        
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Educational and Behavioral Statistics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
                                مجله آمارهای آموزشی و رفتاری که به طور مشترک توسط انجمن تحقیقات آموزشی آمریکا و انجمن آماری آمریکا حمایت میشود، مقالاتی را منتشر میکند که اصیل هستند و روشهایی را ارائه میدهند که برای کسانی که مشکلات و مسائل مربوط به تحقیقات آموزشی یا رفتاری را مطالعه میکنند مفید است. مقالات معمولی روش های جدیدی را برای تحلیل معرفی می کنند. بررسی های انتقادی از روش های فعلی، ارائه های آموزشی روش های کمتر شناخته شده، و برنامه های کاربردی جدید از روش های از قبل شناخته شده نیز مورد توجه است. مقالاتی که در مورد تکنیکهای آماری بدون علاقه آموزشی یا رفتاری خاص یا تمرکز بر نتایج اساسی بدون توسعه روشها یا مدلهای آماری جدید یا استفاده بدیع از روشهای موجود، اولویت کمتری دارند. مطالعات شبیهسازی، چه برای نشان دادن ویژگیهای یک روش موجود و چه برای مقایسه چندین روش موجود (بدون ارائه روش جدید)، از اولویت پایینی برخوردار هستند.
مجله آمارهای آموزشی و رفتاری دریچهای برای مقالاتی فراهم میکند که اصیل هستند و روشهایی را ارائه میدهند که برای کسانی که مسائل و مسائل مربوط به تحقیقات آموزشی یا رفتاری را مطالعه میکنند مفید است. مقالههای معمولی روشهای جدید تحلیل را معرفی میکنند، ویژگیهای این روشها را ارائه میکنند و نمونهای از استفاده در تحقیقات آموزشی یا رفتاری را ارائه میکنند. بررسی های انتقادی از روش های فعلی، ارائه های آموزشی روش های کمتر شناخته شده، و برنامه های کاربردی جدید از روش های قبلا شناخته شده نیز گاهی اوقات پذیرفته می شود. مقالاتی که در مورد تکنیکهای آماری بدون علاقه آموزشی یا رفتاری خاص یا تمرکز بر نتایج اساسی بدون توسعه روشها یا مدلهای آماری جدید یا استفاده بدیع از روشهای موجود، اولویت کمتری دارند. مطالعات شبیهسازی، چه برای نشان دادن ویژگیهای یک روش موجود و چه برای مقایسه چندین روش موجود (بدون ارائه روش جدید)، از اولویت پایینی برخوردار هستند.